201148
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
نماینده کنگره آمریکا:

جهان چه زمانی رفتار غیرانسانی با مردم فلسطین را که فقط مطالبه آزادی دارند؛ متوقف خواهد کرد؟

عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا به غرض‎ورزی رسانه‎های غربی در پوشش خبری اخبار غزه اعتراض کرد و خواستار پاسخگویی رژیم صهیونیستی در قبال بی‎عدالتی علیه مردم فلسطین شد.

به گزارش کودک پرس ، رشیده طلیب عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا که اصالتی فلسطینی دارد؛ در واکنش به تیتر غرض‎ورزانه برخی رسانه‌های غربی که به مظلوم نمایی درباره رژیم صهیونیستی روی آورده‌اند، در صفحه توئیتر خود نوشت: جهان چه زمانی رفتار غیرانسانی با مردم فلسطین را که فقط مطالبه آزادی دارند؛ متوقف خواهد کرد؟

وی با اشاره به تیتر رسانه‌ای تحت عنوان «اسرائیل پاسخ حملات موشکی غزه را با حملات هوایی داد»؛ افزود: چنین سرخط‌های خبری فقط به عدم مسئولیت‎پذیری اسرائیل دامن می‌‏زند که کودکان و خانواده‌های فلسطینی را هدف قرار داده و با بی‌عدالتی، آنها را سرکوب می‌کند.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به جانبداری از رژیم صهیونیستی پرداخت و حملات وحشیانه به نوارغزه را دفاع از خود تعبیر کرد!

وی در این باره مدعی شد: بار دیگر اسرائیل با رگبار حملات موشکی مرگبار از سوی گروه‌های تروریستی (!) حماس و مقاومت اسلامی فلسطین مواجه است. ما از حق دفاع اسرائیل ۱۰۰ درصد حمایت می‌کنیم.

ترامپ همچنین با لحنی گستاخانه خطاب به مردم مظلوم غزه گفت: به شما بگویم که اقدام تروریستی علیه اسرائیل برایتان هیچ چیز غیر از بدبختی بیشتر به بار نمی‌آورد. دست از خشونت بردارید و برای صلح همکاری کنید. این می‌تواند محقق شود!

این در حالی است که مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا نیز در مصاحبه با فاکس نیوز از جنایت‌های رژیم کودک کُش صهیونیستی در غزه حمایت کرد.

وی در این خصوص با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: اسرائیلی‌ها کاملاً حق دارند که از خود دفاع کنند!

وی در ادامه تنها به ابراز امیدواری به منظور ایجاد آتش‌بس میان طرفین بسنده کرد.

پمپئو در این خصوص گفت: امیدوارم آتش‌بسی که برای هفته‌ها برقرار بود و به میزان قابل‌توجهی رعایت می‌شد، بار دیگر برقرار شود.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار