201133
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
سردار«کیومرث عزیزی» گفت:

دستگیری ربایندگان «باران شیخی» در استان مرکزی

دو نفر از ربایندگان «باران شیخی» کودک هشت ساله اراکی که اواخر فروردین سال‌جاری به طور مرموزی ناپدید شده بود، دستگیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، این افراد صبح روز 24 فروردین ماه و زمانی که باران قصد رفتن به مدرسه داشت او را سوار خودرو کرده و به استان سیستان و بلوچستان انتقال داده بودند.
سردار«کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی استان مرکزی در خصوص جزئیات این ماجرا گفت: شایعات مختلفی از جمله اختلاف مالی ربایندگان با خانواده «باران» مطرح شده است اما برای شورای تأمین استان، استانداری و پلیس، سلامت این دانش‌آموز و بازگرداندن او در اولویت است. ضمن اینکه پس از آزادی این دختربچه به موضوعات مطرح شده رسیدگی خواهیم کرد.سردار عزیزی اضافه کرد: در حال حاضر امیدواریم تا با اقدامات پلیسی، کمک معتمدان محلی و قانع کردن ریش سفیدان منطقه بتوانیم محل اختفای سایر ربایندگان را پیدا کنیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر «باران» را به خانواده‌اش بازگردانیم.

به‌گفته فرمانده انتظامی استان مرکزی با اقدام‌های پلیس این دختر بچه تاکنون 3 بار با خانواده‌اش تلفنی صحبت کرده که این نشان می‌دهد او در سلامت کامل است.«باران شیخی» دانش‌آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه جاری در مسیر خانه به مدرسه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی ربوده شد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار