201074
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد؛

ایجاد اعتماد به نفس در بین شاعران کودک و نوجوان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر اعتماد به نفس در بین شاعران کودک و نوجوان، گفت: شعر، پیوند عاطفه، موسیقی و خیال است که باید این عناصر از کودکی پرورش یابد.

به گزارش کودک پرس ، فاضل نظری روز یکشنبه در دیدار با شعرا و ادبای کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری آذربایجان غربی افزود: این سه عنصر باید در کنار هم شکل بگیرند تا اثرگذاری لازم را در شعر داشته باشند.
وی با ابراز خرسندی از فعالیت انجمن های ادبی برای پرورش شعرای کودک، نوجوان و جوان اضافه کرد: مهمترین نتیجه راه اندازی این نوع انجمن ها، ایجاد اعتماد به نفس در بین شاعران کودک و نوجوان است.
وی بیان کرد: باید با استفاده از فرصت این انجمن ها، نقاط مثبت شعر نوجوانان و کودکان توسط هم سن و سالان آنها تبیین شود تا همه اعضا، با علاقه روزافزون در این محافل حاضر شوند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: پرهیز از عجله در رسیدن به نتیجه، توجه به ارتقای مستمر در حیطه شعر و ادب، آرامش در شعرگویی و شعرخوانی، تامل در اشعار بزرگان، توجه به نقش تجربه در شعرخوانی و بی توجهی به ایرادهای غیرمنطقی دیگران به ویژه افراد غیرمتخصص از جمله مواردی است که باید اشعار جوان و نوجوان مورد توجه قرار دهند.
به گزارش ایرنا، در این آیین حدود 40 نفر از شاعران کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اشعار خود را سرودند.
نظری امروز برای افتتاح موزه کودک به ارومیه سفر کرده بود.
این موزه که نخستین موزه از نوع خود در کشور به شمار می رود، به اهتمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار