201047
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
در مراسم افتتاحیه موزه کودک ارومیه بیان شد:

امکان یادگیری ملموس برای کودکان در موزه کودک

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: مهمترین عامل برای ساخت آینده کشور توجه به سرمایه های انسانی است.

به گزارش کودک پرس ، فاضل نظری در مراسم افتتاحیه موزه کودک ارومیه که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان برگزار شد افزود: مهمترین عامل برای ساخت آینده کشور توجه به سرمایه انسانی است و کودکان امروز سرمایه های آینده کشور هستند.

نظری با اشاره به اینکه این موزه امکان تجربه ملموس را به کودکان می دهد تصریح کرد: کودکان و نوجوانان نیازمند یادگیری بلند مدت هستند و موزه این امکان را همراه با تجربه ملموس در اختیار آنها قرار می دهد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور خاطرنشان کرد: برای توسعه فرهنگ، تمدن و زبان مادری که سرمایه های عظیم یک کشور هستند و انتقال آنها به آیندگان باید زمینه را برای آشنایی کودکان با فرهنگ فراهم کرد.

وی باتاکید بر اینکه اکنون ماهیت دانش تغییر کرده است اظهارکرد: امروز نیاز است از سرمایه انسانی حمایت کرده و بدنبال تربیت کودکان و نوجوانان خردمند بود چرا که عدم تربیت کودک خردمند به یک معضل در جامعه تبدیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه کودکان در کنار آموزش نیازمند شادی و نشاط هستند ادامه داد: کانون پرورش فکری محفلی برای انتقال شادی ، مهربانی و ایثار است.

نظری محل تجلی دین را قلب انسان دانست و گفت: کسی که خدا را در قلبش بپذیرد رفتارش نیز مطابق خواسته خداوند بوده و علمش همراه با عمل خواهد بود.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار