200982
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان:

155 مهد کودک زیر نظر بهزیستی استان زنجان فعال است

سلمان حسینی از فعالیت 155 مهدکودک در زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر سه مهدکودک چهار ستاره در استان زنجان فعال است که بر اساس آیتم‌های تعیین شده 4 ستاره شده‌اند. فعالیت مهدهای کودک استان مطلوب است.

به گزارش کودک پرس ، سلمان حسینی اظهار کرد: در حال حاضر 155 مهد کودک زیر نظر بهزیستی استان زنجان فعال است. معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تعداد کودکان مهدکودکی در زنجان 6 هزار نفر است، تصریح کرد: با توجه به خدماتی که مهدهای کودک ارائه می‌دهند، ستاره‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه درجه مهدهای کودک از یک تا چهار تعیین شده است، اضافه کرد: در حال حاضر سه مهدکودک چهار ستاره در استان زنجان فعال است که بر اساس آیتم‌های تعیین شده 4 ستاره شده‌اند.

حسینی با بیان اینکه شهریه مهدها نیز طبق ستاره‌ها و کیفیت خدمات متفاوت است، افزود: البته نظارت‌های لازم برای رعایت شهریه‌ها از سوی بهزیستی انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه بهزیستی در مهدهای کودک سلامت کودکان است، افزود: در همین راستا دوره آموزشی، برپایه صبحانه سالم در مهدهای کودک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه فرهنگ‌سازی در بین کودکان و استفاده از غذای سالم، بهداشتی، مقوی و حذف فست فودها در بین وعده‌های غذایی کودکان است.

حسینی با اشاره به اینکه نظارت بر انجام امور خدماتی و همچنین سلامت کودکان در سه رده انجام می‌شود، اضافه کرد: یکی از رده‌های نظارتی، خود نظارتی است و تعدادی از اعضای مهد کودک‌های فعال کار نظارت را انجام می‌دهند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در رده بعدی نیز نظارت در شهرستان مربوطه است، افزود: در این نوع نظارت نیز امور کودکان و نوجوانان بحث نظارتی را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: سطح نظارت عالیه نیز توسط دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه هدف از انجام نظارت بر مهدهای کودک ارائه خدمات بهتر به کودکان است، تصریح کرد: فعالیت مهدهای کودک استان مطلوب است.

 

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار