200977
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات جستجو کودک گمشده یاسوجی تا کسب نتیجه نهایی متوقف نمی‌شود

سید امان الله جهان‌بین گفت: با گذشت یک هفته از گمشدن کودک چهارساله یاسوجی، متاسفانه هیچ اثر و نشانه ای از وی بدست نیاورده ایم.

به گزارش کودک پرس ، “سید امان الله جهان‌بین” گفت: روز جمعه هفته گذشته، کودک چهارساله یاسوجی در حاشیه رودخانه مهریان این شهر درحالی که با خانواده و جمعی از اقوام خود مشغول تفریح و بازی بود، گم شد و تا این لحظه هیچ خبری از او در دست نیست.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در یک هفته گذشته برای پیدا شدن این کودک یاسوجی اظهار داشت: از زمان گم شدن کودک تا زمان اطلاع رسانی آنان به جمعیت هلال احمر بیش از چهار ساعت زمان هدر رفته و معلوم نیست آیا این کودک در آب غرق شده یا دچار سانحه دیگری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همان ساعات اولیه، فعالیت تیم‌های امداد و نجات این جمعیت و همچنین آتش نشانی یاسوج شروع و همچنان ادامه دارد.

جهان‌بین با اظهار تاسف فراوان از گمشدن این کودک، تصریح کرد: مکان هایی از رودخانه مهریان یاسوج که نیاز به تجسس با بهره‌گیری از تیم‌های غواصی هم داشت بطور دقیق مورد بررسی قرار گرفته اما متاسفانه هیچ نشانه‌ای تاکنون پیدا نکرده‌ایم.

 

وی گفت: هم اکنون تیم‌های عملیاتی در حال جست و جو بوده و تیم‌های جستجوگر بسیج و سپاه پاسداران نیز از شهر پاتاوه شهرستان دنا فعالیت جستجوی خود را شروع کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که عملیات جستجو تا کسب نتیجه نهایی متوقف نمی‌شود و اکنون تیم های امدادی در حاشیه رودخانه مهریان یاسوج در حال جستجو هستند.

جهان بین گفت: شورای مدیریت بحران در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای برنامه ریزی بیشتر با هدف سرعت بخشی به فعالیت های جستجو تشکیل و بطور حتم تیم های عملیاتی به فعالیت خود سرعت بیشتری خواهند داد.

منبع: ایلنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار