200975
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
در سایه عدم پذیرش توسط دولت های متبوع؛

1241 زن و کودک خارجی از اتباع 12 کشور مختلف در زندان های بغداد وجود دارند

774 کودک در میان این افراد وجود دارد که بین 9 ماه تا 15 سال سن دارند و حدود 225 نفر از آنان در زندان بغداد متولد شده اند زیرا بسیاری از این مادران هنگامی که به زندان آمدند باردار بودند و همچنین برای برخی از مادران این کودکان حکم حبس ابد صادر شده است.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از رسانه های محلی عراق، منابع امنیتی از وجود 1241 زن و کودک خارجی از اتباع 12 کشور مختلف در زندان های بغداد خبر دادند که دولت های متبوع آنها توجهی به وضعیتشان ندارند.
این منابع اعلام کردند 774 کودک در میان این افراد وجود دارد که بین 9 ماه تا 15 سال سن دارند و حدود 225 نفر از آنان در زندان بغداد متولد شده اند زیرا بسیاری از این مادران هنگامی که به زندان آمدند باردار بودند و همچنین برای برخی از مادران این کودکان حکم حبس ابد صادر شده است.
این منابع در ادامه گفتند: مقامات عراقی در این خصوص با مشکل روبرو شده اند و همچنان در حال مذاکره با کشورهای متبوع این زندانیان هستند که از دریافت کودکان متولد شده از زنان داعشی محکوم در عراق و بازگرداندن آنها به کشورهایشان خودداری می کنند.
گزارش حاکی است: در سایه بی توجهی و عدم پذیرش این زندانیان از سوی کشورهایشان،عراق هزینه های زیادی را برای اسکان هزاران تروریست زن و مرد زندانی شده متحمل می شود، که هزینه هر زندانی روزانه حدود 35 دلار می باشد.
منابع عراقی پیشتر از خودداری بسیاری از کشورهای منبع صدور تروریست بویژه در اروپا از پذیرش شهروندان داعشی خود خبر داده اند.

انتهای پیام /*

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار