200963
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

۵۰ کودک بی‌سرپرست رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

کودکان بی‌سرپرست یک خیره در استان تهران به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، سفر به اماکن مقدسه و حضور در صحن‌های با صفا و نورانی حرم‌های اهل بیت (ع) آرزوی هر عاشق و دلداده‌ای است و این امر پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگسال نمی‌شناسد. در طول سال شاهد اقدامات خداپسندانه‌ای از سوی برخی خیّرین برای اعزام آن دسته از هموطنانی هستیم که تاکنون به سفرهای زیارتی موفق نشدند که این یکی از جمله اتفاقات بسیار زیبایی است که قطعاً اجر بسیاری نزد خداوند متعال دارد.

در همین راستا قرار است امروز پنجشنبه 12 اردیبهشت کودکان بی‌سرپرست خیره مادر مهربان استان تهران که سرپرستی 50 کودک و نوجوان را بر عهده دارد، توسط یک شرکت هواپیمایی به صورت رایگان و رفت و برگشت به مدت 3 روز به مشهد مقدس اعزام شوند.

کودکانی که شاید خیلی از آنها برای نخستین بار است پا به صحن و سرای حرم رضوی می‌گذارند و می‌خواهند در این سفر خاطره‌ای خوش و ماندگار در دفتر زندگی خود ثبت کنند به امید آنکه به زودی باز هم توفیق حضور در این مشاهده مشرفه را پیدا کنند.

بر پایه این گزارش، بنیاد خیریه مادر مهربان جزو مؤسساتی است که به صورت تخصصی به اطعام کودکان نیازمند و مبارزه با گرسنگی می‌پردازد. این بنیاد ملی مزیّن به نام ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار