200933
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیر مجموعه خانه فرهنگ و هنر آفرین؛

انعکاس هیجانات کودکان سیل زده در قاب کلام

دارایی: ما با مودت فعالان حوزه کودک و نوجوان و کودک‌پرس گزارشات بسیار زیاد و بی‌نظیری که از کودکان سیل زده و هیجانات‌شان در قاب کلام به دستمان رسیده را انعکاس می‌دهیم.

به گزارش کودک پرس ،  در نهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان که نهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، آقای دارایی مدیر مجموعه خانه فرهنگ و هنر آفرین گفت: ان شاءالله ما هفت پایگاه برای این ایام قرار می‌دهیم. برای ایام هفته معلم که سپاسی باشد برای بچه‌ها که سینه سپر کردند و معلم‌ها که در کنار این آب فعالیت‌شان را جاودانه کردند و یک حماسه دیگری را آفریدند.
دارایی افزود: این گروه‌ها در واقع همان پایگاه مستمر خواهد بود که به کمک آقای موسوی توانستیم در این هفت پایگاه تجهیزاتی را که دوستان در حوزه مهارتی_حرکتی دارند و بازی‌های جمعی کارهایشان را به رصد برسانیم.
ان شاءالله 350 محصول در این هفت پایگاه انجام می‌شود. خبر خوشی که برای شما بیشتر از محصولات و کار گِل می‌خورد این است که ما ان شاءالله با مودت فعالان حوزه کودک و نوجوان و کودک‌پرس گزارشات بسیار زیاد و بی‌نظیری که کودکان سیل زده، هیجانات خودشان را در قاب کلام برای ما به شکل مساوی در خانه فرهنگ و هنر آفرین و تین تاک ارسال می‌کنند را انعکاس می‌دهیم که بهترین جایزه برای این بچه‌ها فعالیت و عملکرد و کارآفرینی است.

پخش آنلاین بزرگترین حراجی کشور برای کودکان سیل زده

جناب آقای مقدم آریایی از مجموعه تین تاک نیز گفتند: با توجه به خبری که جناب آقای اوحدی از بزرگترین حراج در کشور که در پردیس ملت برگزار می‌شود، دادند این امکان است که در بستر تلفن و در بستر اپلیکیشن این حراجی آنلاین شود به یک برنامه تلویزیونی ضمیمه‌اش کنیم که فقط آن دوستانی که در پردیس ملت تشریف میاورند شرکت کننده نباشند و همگان بتوانند استفاده کنند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار