200930
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
با رویکرد اثرگذاری خلاقانه و با نگاه آموزشی انجام شد؛

ارسال عروسک‌های انگشتی برای کودکان سیل‌زده

انجمن هنرهای نمایشی ایران که پیگیر فعالیت‌های کارگروه اجرای طرح‌های فرهنگی برای حمایت از کودکان مناطق سیل‌زده است از اهدای عروسک‌های انگشتی به کودکان این مناطق خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و کارگروه اجرای طرح‌های فرهنگی برای حمایت از کودکان مناطق سیل‌زده که تحت نظارت این انجمن فعالیت می‌کند روز دوشنبه نهم اردیبهشت عروسک‌هایی نمایشی به کودکان این مناطق اهدا کردند.

این حرکت فرهنگی با هدف تاثیرگذاری روحی و روانی روی کودکان سیل‌زده طراحی شده است تا ضمن دریافت هدیه‌ای جذاب، به خلاقیت‌پردازی با عروسک‌ها و اجرای نمایش عروسکی ترغیب شوند.

برای اینکه کودکان بتوانند به سهولت با عروسک‌ها کار کنند تعداد ۱۵۰۰ عروسک انگشتی با کمک و همیاری شرکت توسعه اراضی عباس‌آباد به مناطق مختلف سیل‌زده در استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان و سایر مناطق ارسال شد.

قرار است با کمک اعضای دفاتر استانی انجمن هنرهای نمایشی در شهرهای مربوطه آموزش‌هایی کوتاه مدت در این مورد به کودکان داده شود. همچنین از کار اجرا شده فیلم گرفته می‌شود و این فیلم‌ها در سایت ایران تئاتر در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار