200900
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛

برگزاری نهمین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان با موضوع حمایت از کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده

نهمین جلسه دورهمی تخصصی فعالان حوزه کودک و نوجوان نهم اردیبهشت‌ماه و این بار به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، نهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ  نهم اردیبهشت‌ماه در محل سالن جلسات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع، قرارگاه فرهنگی حمایت از کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده برگزار شد.

در این نشست نمایندگان پیش دبستانی هلال احمر، وزارت ارتباطات، دانشگاه خوارزمی، سازمان فضای مجازی سراج، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز ریاست جمهوری، پیام رسان گپ، مرکز ملی فضای مجازی، کودک پرس، موسسه فرهنگ و هنر آفرین ، مجموعه قرآن برای کودکان، شرکت دانش بنیان طراحان، جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، موسسه کودکان ثروت ساز، سازمان نظام صنفی رایانه ای، ماه آوا، مجوعه کلیک، مجموعه فرزندپرتال، اوژن تدبیر پارس، شرکت تین تاک، پژوهشگاه ارتباطات، مانی پارس ماد، معاون فرهنگی امور مساجد، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، مجموعه ماه آوا، موسسه خیریه مشیز،مدارس صدرا، شبکه امید، انتشارات جمال، ماه آوا، مسئول مهدهای قرآن تهران،مرکز تحول های همکاری پیشرفت،تیم جنگ کودک، خانه نوجوان، مجموعه مهدپرتال، مدرسه مجازی من، مجموعه فندق و فیلم آموز،همراهان آتیه پاسارگاد، کوشا، مجموعه راسا، انارستان، رسانه ۲۴، آوان سفر پارس (سفرهای دانش آموزی)، موسسه نبات و دانی، موسسه فرهنگی آفاق، پیک آسا و چند تن از فعالان توانمند در حوزه کودک و نوجوان حضور داشتند.

 

در ابتدای جلسه پس از خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، دبیر جلسه جناب آقای اسم حسینی معرفی مختصری از دورهمی فعالان کودک و نوجوان کردند. اسم حسینی گفت: نشست نهم دورهمی فعالان کودک و نوجوان اولین جلسه سال 98 است و تلاش می‌کنیم جلسه مربوط به سیل در خارج از موضوع دورهمی به صورت ویژه و مستمر برگزار شود.

 

جناب آقای سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اعضای دورهمی بابت همت بلندی که بابت کمک به کودکان سیل زده دارند، تشکر کردند و حضور در بین اعضای این دورهمی را یک توفیق برای خود برشمرد. وی گفت: در احادیث ما آمده که «هر جلسه‌ای که مومنین آن با نگاه ارائه خدمت به مردم تجمع می‌شوند خیرات و برکات آن نصیب همه‌ی جمع می‌شود.»

ایشان در ادامه گفتند بابت ارائه خدمات و فعالیت‌های آن‌ها برای کودکان سیل زده آماده در اختیار گذاشتن فرهنگسراها و خانه‌های بازی هستند.

 

در این نشست آقای محمدزاده رئیس اداره پیش دبستانی هلال احمر، آقای مجتبی سادات از مجموعه نبات، مسعود نظری منش از شرکت همراهان آتیه پاسارگاد، خانوم مبینا عابدی به نمایندگی از کودک‌پرس، خانوم سمیه نوری به نمایندگی از سپاه تهران، آقای مقدم آریایی به نمایندگی از شرکت تین تاک، آقای رهنما کانون پرورش فکری، آقای قانعی به نمایندگی از سازمان بهزیستی و آقای عبداللهی به نمایندگی از شبکه امید اقدامات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان در خصوص بحران سیل اخیر را بیان کردند.

 

در ادامه جلسه سایر اعضا به معرفی مجموعه‌های خود و شرح فعالیت‌هایی که برای کمک به کودکان سیل زده می‌توانند انجام دهند پرداختند.

 

ایجاد سامانه‌ای برای تعیین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های مربوط به مناطق سیل زده

 

در نهمین دورهمی فعالان کودک و نوجوان مقرر شد سامانه‌ای در مجموعه کودک‌پرس راه اندازی شود که در آن سامانه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های مربوط به مناطق سیل زده و فعالان حوزه کودک به صورت متمرکز تجمیع شود.

از چند روز آتی همگان می‌توانند در سامانه دریافت اطلاعات و ظرفیت فعالان حوزه کودک و نوجوان  seil.koodakpress.ir  ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌های مربوط به مناطق سیل زده را مشخص کنند، تا با توجه به نیاز کودکان، مناطق سیل زده و رده سنی کودکان، از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

 

لازم به ذکر است که جلسات دورهمی مجمع فعالان حوزه کودک و نوجوان، به صورت ماهیانه، توسط کودک پرس و به میزبانی نهادهای مختلف برگزار می‌گردد که هدف آن هم افزایی و تعامل میان مجموعه‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان است.

 

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار