200858
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
در ماه رمضان؛

«سر سفره خدا» ویژه‌برنامه سحرگاهی برای روزه اولی‌ها

برنامه «سر سفره خدا» که در جشنواره تلویزیونی جام جم بهترین برنامه کودک و نوجوان شده بود به‌عنوان ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه نهال روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش کودک پرس ، این برنامه از شنبه 14 اردیبهشت دو روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در ساعت 16 به‌صورت زنده روی آنتن شبکه نهال خواهد رفت و سپس هم‌زمان با شروع شدن ماه مبارک رمضان به‌صورت سحرگاهی ساعت 3 بامداد روال پخش خود را ادامه خواهد داد.

برنامه «سر سفره خدا» در چهارمین سال تجربه موفق خود باهدف ایجاد نشاط معنوی در کودکان ٩-١٢ سال و روزه اولی‌ها  باهدف ترغیب و تشویق کودکان به فضائل اخلاقی و تشخص بخشیدن به کودکان روزه‌دار  و علی الخصوص با نگاه ویژه و متفاوت نسبت به مسئولیت اجتماعی کودکان و تأثیرگذاری آنها در اجتماع به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «حمیدرضا عطارد» در کانال نهال در دست تولید است.
 این برنامه شامل مجموعه آیتم‌هایی با قصه‌های قرانی، دعا و ادعیه به زبان کودکانه، قران و اذان، مناجات، حرف‌های کودکانه و … است. تمامی آیتم‌ها با حضور کودکان و نوجوانان به جهت تشویق و ترویج برای رفتارهای صحیح اجتماعی، فرهنگ نماز، انتقال مفاهیم کلیدی و بنیادین دینی جهت فهم روزه و روزه‌داری، انتقال ارزش‌های اعتقادی جهت پیوند عاطفی و عقلانی کودک با خداوند تهیه می‌شود.
همچنین بخش ویژه‌‌ی برنامه از طریق دعوت میهمانان و گفتگو با آن‌ها در گپی دوستانه بر سر سفره سحری رخ می‌دهد تا با ایجاد بستری از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ایجاد فضایی پرنشاط و مطابق باسلیقه کودکان روزه‌دار ٩ تا ١٢ سال، در کنار ایجاد یک محیط معنوی زمینه را برای بستری فرهنگ‌ساز آماده کند.
برنامه «سر سفره خدا» با اجرای «حامد مدرس» و با بازی «امیر سهیلی» و «احسان مهدی» و تعداد دیگری از بازیگران در سحرگاه ماه مبارک رمضان ساعت 3 بامداد روی آنتن می‌رود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی سیما
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "«سر سفره خدا» ویژه‌برنامه سحرگاهی برای روزه اولی‌ها"

این پخشی که شما دارید خیلی مرد من است.

آخرین اخبار