200850
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
دادستان کرج:

کودک آزاری پدر کرجی برای بازگشت مادر طفل به خانه/ حمله به دختر معلول با قمه و دار زدن کودک

پدر سنگدل تمامی این اعمال را با گوشی خود فیلم و عکس می گیرد و پس از اینکه کودک معصوم تاب آورده و زنده می ماند پدر برای در امان ماندن از دست قانون سر کودک را بدون بی حسی در خانه بخیه می زند. پس از سه روز اعضای خانواده از این جریانات اطلاع پیدا کرده و کودک به یکی از بیمارستان های کرج ارجاع می شود.

به گزارش کودک پرس ، پدری با قمه به دخترش حمله می کند و سر وی را می شکافد و در ادامه کودک معلول خود را به دار می آویزد.دختر معلول

نگار 17 ساله و معلولیت جسمی دارد، مبتلا به بیماری هیدروسفال و معلولیت جسمی حرکتی است و همراه با خانواده اش در یکی از محلات کرج زندگی می کند.
نگار زندگی سختی را داشته و دارد و علاوه بر معلولیتی که با آن دست و پنجه نرم می کند بار ها مورد آزار و اذیت پدرش هم قرار گرفته است.
وی یک برادر 10 ساله و یک خواهر 6 ماهه دارد و مادر نگار به دلیل اختلافش با شوهر و رابطه همسرش با زن دیگر خانه را ترک کرده و به منزل خواهرش رفته است.
این روز ها خبر های زیادی از کودک آزاری در شهر های مختلف از جمله ماهشهر، تهران، مشهد و… منتشر می شود و ظاهرا قرار هم نیست حمایتی از این کودکان معصوم صورت گیرد چرا که با گذشت سال ها هنوز تکلیف لایحه حمایت ازکودکان در مجلس معلوم نیست.
رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین شعبه کرج در خصوص آزار و اذیت نگار توسط پدرش می گوید: در تاریخ 10 اردیبهشت 97 کودک به موسسه مهرآفرین معرفی شد.
پس از مصاحبه با بستگان ومادر و حسب اظهارات آن ها معلوم شد که نگار توسط پدرش مورد کودک آزاری قرار گرفته و به بیمارستان ارجاع شده است.
موسوی می افزاید:با توجه به ترک خانه توسط مادر، پدر از این فرصت استفاده کرده و با قمه به سر و صورت نگار زده و در ادامه با طناب وی را به دار می آویزد (قابل ذکر است جای طناب در گردن کودک معلوم است).
مددکار موسسه خیریه مهرآفرین می گوید: پدر سنگدل تمامی این اعمال را با گوشی خود فیلم و عکس می گیرد و پس از اینکه کودک معصوم تاب آورده و زنده می ماند پدر برای در امان ماندن از دست قانون سر کودک را بدون بی حسی در خانه بخیه می زند. پس از سه روز اعضای خانواده از این جریانات اطلاع پیدا کرده و کودک به یکی از بیمارستان های کرج ارجاع می شود.
وی می افزاید:در تاریخ 9 اردیبهشت پدر دستگیر و در تاریخ روز بعد به زندان راهی می شود و در روز حادثه جمجمه شکافته نگار تحت عمل جراحی قرار می گیرد. با توجه به اینکه کودک توانایی حمایت از خود را نداشته و دارای معلولیت بوده اعضای خانواده و اقوام با تاخیر آگاه شده اند. در حال حاضر کودک تحت درمان است و حال عمومیش رو به بهبود است. گفتنی است پدر نگار سابقه کودک آزاری داشته است.
پدر شکنجه گر کودک معلول در کرج بازداشت شد
 حاجی رضا شاکرمی در کرج با اشاره به رسیدگی به پرونده ضرب و شتم کودک معلول در کرج توسط پدرش اظهار داشت:پدر این طفل دستگیر و روانه زندان شده است.
وی ادامه داد:این کودک دارای معلولیت جسمی و ذهنی بوده و مادر این کودک به دلیل مشکلاتی که با همسرش داشته، خانه را ترک کرده است.
دادستان کرج با بیان اینکه پدر با سوء استفاده از نبود همسرش در خانه با قمه به سر و صورت طفل زده و فیلمی را از شکنجه های کودک معلول تهیه و برای مادر طفل ارسال می کند، افزود:با ارسال شکایت مادر این طفل به دادسرا، پرونده کودک آزاری تشکیل و صحت موضوع کودک آزاری با حضور بازپرس ویژه دادسرای مربوط به جرائم جنایی مورد بررسی و تایید قرار می گیرد.
شاکرمی از رسیدگی فوق العاده به این پرونده خبر داد و گفت:پس از بررسی های لازم پدر طفل بازداشت و روانه زندان شده است.
دادستان کرج با بیان اینکه این طفل در بیمارستان به سر می برد، ادامه داد: انگیزه پدر سنگدل از این اقدامات بازگشت مادر طفل به خانه و زندگی بوده است!

انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار