200835
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

برگزاری هشتمین جشنواره نوجوان سالم در سمنان

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پروزش استان سمنان گفت: ۱۱ هزارو ۵۰۰ اثر در قالب نقاشی،عکاسی،مقاله نویسی و غیره به جشنواره ارسال شد که ۲۰۰ اثر برگزیده شده است.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا حاجی قاسمی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پروزش استان سمنان  در هشتمین جشنواره نوجوان سالم گفت : مهم ترین اهداف جشنواره نوجوان سالم ترویج سبک زندگی سالم و گسترش نهضت پیشگیری از رفتار های پرخطر است .

وی افزود : فعالیت های اختصاصی این جشنواره که در زمینه پیشگیری از رفتار های پرخطر انجام شده است که شامل پیشگیری از گرایش به خشونت و سوء مصرف مواد و هم چنین دخانیات می شود.
وی با اشاره به اینکه مهم ترین آسیب های دوره نوجوانی رفتار های پرخطر است یادآور شد : الگوهای خطر پذیری آسیب های اجتماعی که متاثر از دو عامل جنسیت و سن است، باید شناسایی شود .
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی یک پدیده ضد ارزشی است افزود: آسیب های اجتماعی هم از نظر عینی و هم از نظر ذهنی با ارزش های جامعه مغایر است .
وی افزود : طرح مشارکت اجتماعی در ۴۵ مدرسه،طرح همکاری خانه و مدرسه در ۱۶ مدرسه و طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۳ شهرستان و ۱۱۱ مدرسه انجام شد. .
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار