200833
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
احمد نقیلو:

افتتاح باشگاه ورزشی مادر و کودک در زنجان

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته نخستین باشگاه ورزشی مادر و کودک با هدف کمک و ترویج ورزش همگانی در زنجان افتتاح می شود.

به گزارش کودک پرس ، احمد نقیلو افزود: این باشگاه ورزشی در قالب مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده که هم مادران و فرزندان آنان می توانند از امکانات لازم آن بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: متاسفانه نبود امکانات لازم موجب شده به ویژه بانوان خانه دار موجب شده آنگونه که باید و شاید نتوانند در رشته های مختلف ورزشی فعال باشند و این موضوع به نوبه خود مشکلاتی را به دنبال دارد.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس سالن 2 منظوره سالن ورزشی این واحد دانشگاهی در فضای 500 متر مربع در حال تجهیز و ایجاد فضای مفرح برای مادران و کودکان قرار دارد که طی 2 هفته آینده افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: در فضای پیش بینی شده در این سالن بانوان علاوه بر فعالیت رشته ورزشی کودکان انان نیز در فضای دیگر به بازی مشغول هستند که وجود این مساله نوعی امنیت خاطر را بوجود می آورد.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: بانوان می توانند کودکان یک تا پنج ساله خود را در باشگاه همراه خود بیاورند و با و ساعات فعالیت کاری نیز از ساعت هشت صبح تا 18 عصر در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این باشگاه تلاش می شود علاوه بر کلاس های مختلف مشاوره های تغذیه و روانشناسی نیز ارائه شود که در ارتقای سطح سلامت بسیار اثر گذار خواهد بود.

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار