200820
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
رئیس آتش نشانی یاسوج خبر داد:

برای پیدا کردن کودک 3 ساله یاسوجی تیپ 48 فتح و گردان های بسیجی وارد شدند

فرمانده تیپ 48 فتح روز گذشته در محل سانحه حاضر شد و چهار گردان بسیجی و سپاه برای انجام عملیات جست و جو هماهنگ شده اند که از امروز کار جست و جو را انجام می دهند .

به گزارش کودک پرس ، ریس آتش نشانی شهر یاسوج  گفت: متاسفانه هنوز  از کودک سه ساله یاسوجی خبری در دست نیست و از ساعت 6 صبح امروز نیز جست و جو ها در حال انجام است و هنوز ادامه دارد.

محمد رستمی بیان کرد: با وجود اینکه بارندگی نیز آغاز شده است اما 15 نفر از نیروهای ما در تنگ مهریان در حال انجام عملیات جست و جو هستند و در مکان هایی که به آنها مشکوک هستیم جست و جوها را بیشتر کرده ایم با توجه به اینکه  بخشی از منطقه گود است که باید امروز غواصان را به این منطقه بفرستیم که در زیر آب کار جست و جو را ادامه دهند.
رستمی عنوان کرد: گردان های سپاه نیز وارد عمل شده اند که از پاتاوه  به سمت تنگه مختار و تنگ سریز و تنگ مهریان حرکت کنند و در آن مناطق کار جست وجو را انجام دهند.
رئیس آتش نشانی شهر یاسوج ادامه داد: از مکانی که این کودک ناپدید شده است تا زیر پل مختار و جاده اصفهان رو به روی تنگ سریز را در 48 ساعت گذشته کاملا جست و جو کرده ایم اما احتمالاتی نیز وجود دارد اگر در آب  افتاده باشد زیر سنگی مانده باشد یا در کنار درختی گیر افتاده  باشد.
وی افزود: فرمانده تیپ 48 فتح روز گذشته در محل سانحه حاضر شد و چهار گردان بسیجی و سپاه برای انجام عملیات جست و جو هماهنگ شده اند که از امروز کار جست و جو را انجام می دهند ما نیز در مکان هایی که نیاز به غواصی دارد مجددا کار جست و جو را انجام می دهیم هر چند که نیروهای بسیجی در این چند روز همکاری لازم را داشتند.
رستمی گفت: از ساعت پنج عصر روز جمعه  تا کنون در حال جستجوی کودک سه ساله  هستیم که متاسفانه هنوز اثری از این کودک پیدا نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا خانواده این کودک به چشم خود دیده اند که فرزندشان در آب افتاده است یا خیر  گفت: نه متاسفانه  خانواده نیز به چشم خود ندیده اند که پسربچه در رودخانه افتاده باشد اما با توجه به اینکه در کنار رودخانه نشسته بودند احتمال غرق شدگی وجود دارد.
منبع: صبح زاگرس
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار