200779
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
در محل استانداری خوزستان رخ داد؛

تجلیل استاندار خوزستان از 4 کودک سیل زده خوزستانی

استاندار خوزستان از چهار کودک سیل زده خوزستانی ساکن در سالن والیبال اهواز به خاطر رفتارهای اجتماعی مناسب و همکاری در امدادرسانی به ساکنان سیل زده تجلیل کرد.

به گزارش کودک پرس ، غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه این دیدار که در محل استانداری خوزستان و در دفتر کار استاندار انجام شد بیان کرد: درر بازدید از اردوگاه اسکان شهروندان خوزستانی سیل زده در سالن والیبال اهواز، ابراهیم روانبخش، نازنین زینب الوانی ، امیرمهدی الوانی و بسنه جنادله از سوی مسئولان اردوگاه به عنوان کودکانی که درک مناسبی از مسئولیت های اجتماعی داشتند معرفی شدند.

وی ادامه داد: مسئولان این اردوگاه عنوان کردند که این کودکان در توزیع کمک ها با عوامل اسکان همکاری و مشارکت زیادی دارند.
استاندار خوزستان افزود:درک مناسب این کودکان از وضعیت موجود و توجه به انجام مسئولیت های اجتماعی در کمک به دیگر سیل زدگان عاملی شد تا برای ایجاد انگیزه هرچه بیشتر از آنها تجلیل شود.
وی با تاکید بر اینکه رفتارهای این بچه ها الگویی برای دیگر هم سن و سال های آنها است، گفت: انجام مسئولیت های اجتماعی می تواند باعث رشد شاخص ها در سطح جامعه شود.
شریعتی یادآور شد: دستگاه های متولی از جمله آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین بهزیستی خوزستان در اردوگاه های اسکان سیل زدگان در حال ارایه خدمات فرهنگی و آموزشی هستند.
وی افزود: نیاز است که این خدمات و آموزش ها در راستای توجه هرچه بیشتر به سمت انجام مسئولیت های اجتماعی هدایت شود.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر استان اردوگاه های اسکان سیل زدگان در استان در حال کاهش بوده و هم اکنون 26 اردوگاه با جمعتی بالغ بر 26 هزار و 600 نفر در آنها اسکان دارند.
از آغاز امدادرسانی به سیل زدگان در خوزستان ( چهارم فروردین ماه) 91 اردوگاه برپا شده بود.
از اوایل فروردین 152 هزار و 140 نفر در اردوگاه های سیل زدگان در خوزستان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار