200713
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان:

وجوب استمرار کار تخصصی کودک و نوجوان در اردوگاه‌های سیل زدگان

حجت الاسلام امیر یزدانپرست با اشاره به آسیب پذیر بودن کودکان و نوجوانان گفت: با پیگیری کمیته فرهنگی ستاد مردمی، بیش از ۱۰ گروه با رویکرد کار تخصصی برای کودکان و نوجوانان، روزانه به صورت چرخشی در اردوگاه های اسکان سیل زدگان در استان خوزستان حضور می‌یابند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام امیر یزدانپرست، مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان، اظهارداشت: هدف کمیته فرهنگی ستاد کمک های مردمی، توجه و تامین ساکنین اردوگاه ها از جهت برنامه های فرهنگی و دینی است که با این نگاه، مبلغین خواهر و بردار کمیته فرهنگی به صورت روزانه به کمپ ها اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام مبلغین به اردوگاه های مختلف با توجه به شرایط اجتماعی و جمعیت هر کمپ صورت می گرفت که بر این اساس روحانیون و مبلیغن خواهر در قالب تیم هایی با تعداد نیروهای مختلف جهت پاسخ گویی به مسائل شرعی، اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه های فرهنگی در کنار مردم سیل زده حاضر می شوند.

حضور بیش از ۱۰ گروه به صورت روزانه در مناطق سیل زده

حجت الاسلام یزدان پرست با اشاره به آسیب پذیر بودن کودکان و نوجوانان، گفت: با پیگیری کمیته فرهنگی ستاد مردمی، بیش از ۱۰ گروه با رویکرد کار تخصصی برای کودکان و نوجوانان، به صورت چرخشی روزانه در اردوگاه های مختلف حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: آموزش وضو، نماز، حجاب، ایجاد فضای شاد و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان سیل زده بخشی از برنامه های گروه‌های تبلیغی تخصصی کودک و نوجوان کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان است.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد کمک های مردمی به سیل زدگان خوزستان با اشاره به فعالیت فرق ضاله در مناطق سیل زده گفت: اخبار میدانی واصله از مناطق سیل زده خبر از فعالیت برخی مخالفین فکری و سیاسی در مناطق سیل زده می دهد که این امر، ضرورت حضور و فعالیت مبلغین حوزوی در عرصه را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که مبلغین ما از وضعیت فرهنگی مناطق سیل زده کسب کرده اند، فرقه ضاله وهابیت هم از فضای بحران ناشی از سیل برای ترویج عقاید منحرف خودش استفاده می کند.

حجت الاسلام یزدانپرست در پایان با تشکر از همکاری نیروی هلال احمر با کمیته فرهنگی در اکثر مناطق سیل زده گفت: در برخی نقاط، افراد مستقل و گروه هایی بدون هرگونه مجوز رسمی در مناطق سیل زده و اردوگاه ها در حال فعالیت هستند؛ لکن متاسفانه گاهی مبلغین ما با در دست داشتن حکم رسمی تبلیغ از سازمان تبلیغات اسلامی و انجام هماهنگی های لازمه، برای فعالیت دچار مشکل می شوند و همکاری لازم با ایشان صورت نمی پذیرد که لازم است هماهنگی و اقدام موثر برای مدیریت فرهنگی و رفع این معضل صورت گیرد.

انتهای پیام./

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار