200688
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

بررسی چالش های تصویرگری کتاب کودک با موضوعات دینی

​چالش های تصویرگری کتاب کودک با موضوعات دینی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بررسی می شود.

به گزارش کودک پرس ، برنامه ای با عنوان چالش های تصویرگری کتاب کودک با موضوعات دینی یک شنبه هشتم اردیبهشت به همت انتشارات به نشر در سالن شهید مطهری در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.در این برنانه حجت الاسلام سید جواد بهشتی و علی محمد رفیعی سخنرانی خواهند کرد.

در این روز برنامه هایی با عنوان بازاریابی دیجیتال و راهکارهای پیش رو به همت کتاب انلاین و مدیریت بحران به همت انتشارات کلک سیمین در سالن شهید مطهری در نمایشگاه کتاب برگزار می شود.کارنامه نشر آثار اسنادی و آرشیوی در سال ۹۷ عنوان برنامه دیگر این سالن است که به همت پژوهشکده اسناد و کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

نشر جان‌جهان در هشتم‌اردیبهشت کارگاه از رایانه تا چاپخانه را در سالن شهید آوینی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می کند.برنامه دیگر در این سالن به همت کمیته علمی فرهنگی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با نام‌ برنامه ریزی کلان برای صنعت نشر ایران است.در این برنامه داریوش مطلبی و علی اصغر سید آبادی سخنرانی می کنند.

دانشگاه امام صادق برنامه ای با عنوان سنت های نظری معاصر در تحلیل فرهنگی برای پنجمین روز نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته است. در این برنامه که در سالن جلال آل احمد برگزار می شود ، ناصر فکوهی و ابداهیم فیاض سخنرانی می کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلی امام خمینی (ره)پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: شبستان

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار