200673
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
فیلم‌های کودک و نوجوان؛

وضعیت بد اکران فیلم‌های کودک

بیتا منصوری به اکران نشدن فیلمش و وضعیت اکران فیلم‌های کودک و نوجوان واکنش نشان داد.

به گزارش کودک پرس ، بیتا منصوری تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران «کاتی و ستاره»، گفت: قبل از عید نوروز امسال، دفتر نیکان فیلم به عنوان پخش کننده «کاتی و ستاره» به ما اعلام شد که ظاهرا شورای صنفی نمایش با اکران عمومی این اثر پس از عید موافقت کرده، اما به دلیل ثبت نکردن این موضوع و یا هر علت دیگری گفتند زمان تغییر کرده و تقریبا با شروع امتحانات مدارس مصادف می‌شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه این اکران صرفا محدود به سانس صبح سینما‌ها بود و از سویی امتحانات مدارس در پیش رو است، قطعا امکان اکران مدارس میسر نیست و تصویب شورا مبنی بر اکران محدود دانش آموزی در اسفندماه و عدم ثبت آن، خسارتی را به فیلم وارد کرده که ظاهرا کسی پاسخگوی آن نیست!

منصوری ادامه داد: به نظر می‌رسد عدم توجه تهیه کنندگان کودک که با سرمایه دولتی فیلم می‌سازند، به چگونگی نحوه اکران و عدم اهمیت بازگشت سرمایه و‌ از سویی بی توجهی مدیران مسئول در این حوزه، کم کم سرمایه گذاران شخصی در این ژانر سینمایی را به ساخت فیلم‌های دیگر سوق می دهد.

این تهیه کننده ادامه داد: عملا پس از حدود دو سال انتظار این بلا بر سر اکران «کاتی و ستاره» آمد و این است حمایت از سینمای کودک و نوجوان و شعار‌هایی که به عملگرایی در این حوزه نمی‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار