200667
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
در شازند؛

سرقت طلاجات كودک 3ساله با آبنبات

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: زن سارقی كه با شكلات و آب‌نبات طلاجات كودكی 3 ساله را از او سرقت كرده بود،‌ در عمليات مأموران كلانتری 11 شازند شناسايی و دستگير شد.

به گزارش کودک پرس ، مدتی پیش شخصی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اذعان داشت که طلاجات کودک 3 ساله‌اش سرقت شده است که بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 11 شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

در تحقیقات اولیه مأموران انتظامی مشخص شد زمانی که مادر این کودک خردسال در یکی از شعب بانکی مشغول انجام کارهای بانکی‌اش بوده، فردی ناشناس طلاجات فرزندش را به سرقت برده است.

 

بنابراین گزارش با اعلام این موضوع بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد و سرانجام سرنخ‌هایی از فرد سارق به دست آمد.

 

محمدعقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند با بیان جزئیاتی از عملیات پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد در جمع خبرنگاران گفت: با تکمیل تحقیقات سارق که خانمی میان‌سال بود، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر و سه قطعه طلای سرقت شده از او کشف شد.

 

وی اضافه کرد: فرد سارق در اعترافاتش معترف شد که در زمانی که مادر این کودک در حال انجام کارهای بانکی بوده است، با توجه به غفلت این مادر،‌ او با دادن چند شکلات و آب‌نبات، اعتماد کودک را جلب کرده و به‌آرامی سه النگوی او را از دستش بیرون آورده و بلافاصله بعد از سرقت از محل خارج می‌شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با توصیه به والدین گفت: به کودکان کم سن و سال خود بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشمان شما دور نشوند و هرگز به افراد غریبه اعتماد نکنند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار