200640
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
استارت آپ آسانیسم؛

خدمات مراقبتی و سلامت کودک یا سالمند با آسانیسم

نوآوری‌ها و پیشرفت در حوزه سلامت و بهداشت به همراه فناوری، استارت آپ‌های بسیاری را چه در پزشکی و چه ارائه خدمات در منزل بوجود آورده و بسیاری نیز در حال توسعه هستند.

به گزارش کودک پرس ، نوآوری‌ها و پیشرفت در حوزه سلامت و بهداشت به همراه فناوری، استارت آپ‌های بسیاری را چه در پزشکی و چه ارائه خدمات در منزل بوجود آورده و بسیاری نیز در حال توسعه هستند. بنابراین برخی از مشکلات مردم در این راستا حل شده است.

در ۴۰ تا ۵۰ سال گذشته، وظیفه مراقبت از سالمند یا کودک بر عهده خانواده این افراد بوده، ولی با صنعتی شدن جامعه و شاغل شدن افراد خانواده، وظیفه مراقبت را چه کسی انجام می‌دهد؟

دارو، غذا و رسیدگی‌های لازم به سالمند یا کودک را چه کسی به موقع انجام می‌دهد؟

اگر تا به حال برای خانواده یا دوستان و آشنایان خود نیاز به خدمات پرستاری در منزل داشته‌اید، تمام این مشکلات را لمس کرده و می‌دانید که پیدا کردن مؤسسات و افراد مورد اطمینان ارائه دهنده خدمات پرستاری چقدر دشوار است.

در حوزه خدمات مراقبتی و سلامت در منزل یک استارت آپ موفق را معرفی خواهیم کرد. اما باید بدانیم که خانواده‌ها، والدین در کل مردم چه رویایی در سر دارند؟ و چگونه خدماتی در منزل را از نظر کیفیت خواستار هستند.

آرزوی مشتریان (مردم)

چقدر خوب است که همه مؤسسات با انواع خدمات پرستاری با کیفیت یکجا جمع شده و خیلی سریع و در دسترس، بدور از مشغله‌ها و رفت و آمدهای فراوان، مؤسسه مورد نظر و نوع خدمات پرستاری را برای فرد و عزیزانمان انتخاب نمائیم.

بیشتر افراد در مراحل زندگی مانند کودکی و سالمندی نیاز به مراقبت دارند و با افزایش سن، نیازهای پزشکی و در ادامه مراقبت‌ها و توصیه‌های پزشکی و گاهی عدم توانایی افراد، سبب شده تا پرستار در منزل آنها را همراهی کند.

خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل برای سالمندان باعث شده، تا افراد مسن و خانواده‌هایشان هزینه‌های کمتری نسبت به خانه سالمندان پرداخت کرده، از طرفی فرد سالمند هم با رضایت و آرامش خاطر در محیط زندگی یا در کنار خانواده خود، با استقلال و حفظ بزرگی و احترام وی به ادامه زندگی امید بخش می‌پردازد.

خانواده افراد سالمند همواره برای انتخاب پرستار سالمند در منزل با بهترین کیفیت از مؤسسات مختلف یا دوستان و آشنایان و دیگر روش‌های سنتی جستجو خواهند کردند. امروزه با وجود مشغله‌های فراوان و کمبود وقت برای رفت و آمدها و پرس وجو، افراد به دنبال راه‌های جایگزین و سریع و در دسترس و رفع این مشکل هستند. آسانیسم برای این مشکلات راه حلی را در نظر گرفته تا دریافت کننده خدمات پرستاری در منزل به سهولت انتخابی مناسب را برگزیند.

شما می‌توانید با آسانیسم به سهولت و دسترسی سریع، مجموعه‌ای از مؤسسات ارائه دهنده خدمات مراقبتی و پرستاری را مشاهده نمائید. با کیفیت‌ترین خدمات را از بهترین مؤسسات دریافت کنید.

نحوه کار پلتفرم خدمات پرستاری در منزل

اگر نیاز به خدمات پرستاری داشته باشید، آسانیسم می‌تواند فرایند جستجو و پیدا کردن مؤسسه مناسب و انجام این کار را برای شما ساده کرده و سرعت ببخشد. به جای این که در مکان‌های مختلف و راه‌های متفاوت برای پیدا کردن یک پرستار قابل اعتماد و مناسب جست‌وجو کرده و انرژی و زمان بسیار زیادی صرف این مساله کنید، با استفاده از آسانیسم می‌توانید در عرض چند دقیقه خدمات مورد نیاز خودتان را دریافت نمائید. موسساتی که درون آسانیسم خدمات ارائه می‌دهند، موظف هستند که تمام مجوزها (وزارت بهداشت – بهزیستی و …) خود را وارد نمایند.

پلتفرم آسانیسم

آسانیسم یک پلتفرم خدمات پرستاری واسط بین مشتری و مؤسسه است. در واقع در آسانیسم مؤسسات به معرفی خود و ارائه لیست خدمات، قیمت و پرستاران می‌پردازند و زمانی که مشتری نیاز به خدمات پرستاری یا پزشکی در منزل داشته باشد، می‌تواند با انتخاب خدمت مورد نیاز، لیستی از مؤسسات ارائه دهنده در اطراف خود را به همراه قیمت و نظرات سایر کاربران مشاهده و دریافت کند.

مشتریان می‌توانند خدمات مورد نظر خود را به صورت یکجا و در کنار هم مشاهده کنند و تنها با یک جستجو ساده به هدف خود برسند.

پرستاران کودک و سالمند

آسانیسم بطور شفاف بیان می‌دارد: نه پرستاری دارد و نه مستقیماً پرستاری را برای مشتری اعزام می‌کند. آسانیسم واسط بین مشتری و مؤسسات است.

جذب و بررسی پرستاران از طریق مؤسسات صورت می‌پذیرد و از تمامی پرستاران سو پیشینه و مدارکی کاملاً قابل قبول و مورد تائید توسط مؤسسه دریافت می‌گردد. پس می‌توانید با خیال آسوده از طریق آسانیسم سفارس خدمات پرستاری در منزل خود را ثبت نمائید. لازم به ذکر است که تمام پرستاران، دوره‌های مورد نیاز جهت پرستاری (پرستار کودک – پرستار سالمند در منزل) را گذرانده‌اند.

آسانیسم از ابتدای سال ۹۷ شروع به کار کرده است و در حوزه خدمات مراقبت و پرستاری در منزل ارائه خدمات می‌دهد. جهت دسترسی به آسانیسم می‌توانید از طریق مواردی چون سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی و شماره تماس اقدام نمائید.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار