200632
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
از سوی آموزش و پرورش صورت گرفت؛

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی برای بر مزین کردن مدارس به نماز خوانی نوجوانان

ستاد اقامه نماز به شورای عالی نماز ارتقاء یافت و آئین‌نامه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش از سوی آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به گزارش کودک پرس ،  در پیام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز مبنی بر مزین کردن مدارس به نماز خوانی نوجوانان و تاکید رئیس جمهور در همان اجلاس مبنی بر نقش خانواده در تعمیق ایمان و اقامه نماز نوجوانان و جوانان نقش مهم و بی‌بدیل آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز انکار ناپذیر است.

در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وظایف و اختیارات ستاد اقامه نماز به شورای عالی نماز ارتقا یافته است و آئین‌نامه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش برای اقدام و اجرای مفاد آن از سطح ستاد تا مدرسه ارسال شده است.

همچنین وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد در اسرع وقت برای برگزاری جلسات شورای اقامه نماز در استان، مناطق و مدارس اقدام و بستر ترویج فرهنگ اقامه نماز و راه‌های همه‌گیر شدن آن با استفاده از روش‌های خلاقانه مبتنی بر اصول تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به اقامه نماز در مدارس و زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مدارس بیش از پیش فراهم شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار