200616
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل انتشارات مدرسه خبر داد:

انتشارات مدرسه با بیش از ۲۰۰ عنوان چاپ نخست در نمایشگاه حضور دارد

حمیدرضا شاه آبادی مدیر انتشارات مدرسه: این انتشارات با ۱۳۰۸ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. از میان این عناوین ۲۰۰ عنوان چاپ نخست هستند.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا شاه‌آبادی، مدیر عامل انتشارات مدرسه به مناسبت برگزاری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به شیوه حضور انتشارات مدرسه و همچنین تعداد کتاب‌های جدید این انتشارات در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این انتشارات با ۱۳۰۸ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. از میان این عناوین ۲۰۰ عنوان چاپ نخست هستند. این کتاب‌ها در سه حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال در سه غرفه عرضه می‌شود.

وی افزود: در این دوره با سه غرفه یکی در سالن ناشران کودک و نوجوان، سالن ناشران عمومی و دیگری در بازارهای بین المللی مستقر هستیم. غرفه سالن کودک و نوجوان ۱۵۰ متر و غرفه دوم، ناشران عمومی ۹ متر است. در غرفه کودک و نوجوان ۹۴۹ عنوان کتاب عرضه می‌شود که از این تعداد ۲۰۰ عنوان برای اولین بار بین دو نمایشگاه چاپ شده‌اند. در سالن ناشران عمومی هم ۳۵۹ عنوان کتاب داریم و در سالن بین‌الملل با گزیده‌ای از کتاب‌های متناسب با بازارهای بین الملل شرکت داریم.

شاه آبادی ادامه داد: از جمله تولیدات پایان سال ۹۷ که در نمایشگاه عرضه می‌شود می‌توان به مجموعه «فکر فکر سه قصه» اشاره کرد. این مجموعه با موضوع آموزش تفکر سیستمی توسط ده نویسنده نوشته شده است. همچنین مجموعه «گنجینه تاریخ ادبیات کودک و نوجوان» که گزیده‌ای از کتاب‌های کودک و نوجوان دوره قاجار است. این مجموعه ۲۰ جلدی هم توسط پژوهشگران تصحیح و آماده‌سازی شده است. رمان‌های تألیف و ترجمه و همچنین کتاب‌های تصویری ویژه کودکان در کنار آثار تخصصی ویژه اولیا و دانشجویان و رشته‌های مرتبط با امر تعلیم و تربیت دیگر آثار این انتشارات است که در نمایشگاه عرضه می‌شود. در کنار این آثار مجموعه کتاب‌های روشن؛ کتاب‌های بریل ویژه نابینایان و کم بینایان و کودکان کم توان ذهنی و کتاب‌های صوتی هم عرضه می‌شود.

او در مورد تسهیلات به فرهنگیان و همچنین خریداران محصولات انتشارات مدرسه عنوان کرد: در غرفه انتشارات مدرسه برای فرهنگیان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است ازجمله این برنامه‌ها ارائه تخفیف ۵۰ درصدی به تمام فرهنگیانی است که با کارت شناسایی‌شان به غرفه مدرسه مراجعه می‌کنند. همچنین کسانی که خرید بالاتر از ۵۰ هزار تومان داشته باشند می‌توانند در محل غرفه، با ارائه فاکتور و کد دریافتی در قرعه‌کشی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و جوایزی را برنده شوند.

وی با اشاره به حضور نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان و بزرگسال در غرفه‌های این انتشارات در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تصریح کرد: دیدار علاقه‌مندان به کتاب با نویسندگان و جشن امضا از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است که از جمله می‌توان به دیدار مخاطبان در طی دو روز با مصطفی رحماندوست اشاره کرد.

بنا بر این گزارش؛ جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی امام خمینی (ره) که بهمن ماه سال ۹۷ برگزار شد روز شنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۳ بعد از ظهر در غرفه کودک و نوجوان انتشارات مدرسه اهدا خواهد شد. نام برندگان در پایگاه خبری انتشارات مدرسه به آدرس www.madresehpub.ir اعلام شده است.

سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار