200611
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
فروش آثار سینمایی‌ کانون؛

کانون پرورش فکری با نمایندگان جشنواره‌ها در بازار فیلم فجر مذاکره کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر مذاکره‌هایی را با نمایندگان جشنواره‌های خارجی برای فروش آثار سینمایی‌اش انجام داد.

به گزارش کودک پرس ، دیدار و مذاکره با خریداران کشورهای فرانسه، لبنان، هند، کره جنوبی، ژاپن، اندونزی، کرواسی، اوکراین و عراق از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این رویداد هنری بود.

نمایندگان این کشورها اعلام آمادگی کردند تا برای بخش کودک تلویزیون‌های خود فیلم‌های سینمایی کانون همچون «دوچ» و «ضربه فنی» را خریداری کنند.

کانون پرورش فکری در این بازار پذیرای آنیس دو ویکتور محقق و استاد دانشگاه سوربن بود که با کانون در حال همکاری است و مشغول تألیف کتابی در مورد زندگی زنده یاد عباس کیارستمی و فیلم‌های کودک این هنرمند در کانون پرورش فکری است.

قرار است سال آینده پژوهش و تحقیق آنیس دو ویکتور در کتابش به همراه نمایشگاهی از نقاشی‌ها و تابلوهای زنده‌یاد عباس کیارستمی در پاریس برگزار شود.

هم‌اینک این محقق به عنوان استاد مدعو در حال تدریس در دانشگاه تهران است و برای پژوهش کتاب کیارستمی و کمک به تدوین پایان‌نامه دکتری یک دانشجو در خصوص سینمای کودک در ایران است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مانند سال‌های گذشته امسال نیز با تولیدات جدید سینمایی و انیمیشن خود در این رویداد مهم سینمایی شرکت کرد.

فیلم‌های «دیده‌بان»، «پرده آخر»، «طلسم»، «دونده» و «جاده‌های سرد» در بخش کلاسیک‌های مرمت شده و همچنین فیلم‌های انیمیشن علی‌اکبر صادقی از دیگر فیلم‌های ایرانی است که در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در آمد.

بیست‌ودومین بازار جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت برگزار شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار