200594
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
«همسایه کتاب»

برگزاری جشن چهل سالگی کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سوم اردیبهشت ۱۳۹۸ جشن چهل سالگی‌اش را با عنوان «همسایه کتاب» جشن گرفت.

به گزارش کودک پرس ، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سوم اردیبهشت ۱۳۹۸ جشن چهل سالگی‌اش را با عنوان «همسایه کتاب» با حضور پژوهش‌گران، نویسندگان، تصویرگران و برخی چهره‌های فعال حوزه هنر و ادبیات کودک و نوجوان برگزار کرد.

در این جشن که از ساعت ۱۵ تا ۱۷ این روز در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود، فرشید مثقالی، زهره قایینی و مهین جواهریان سخنرانی می‌کنند.

بر همین اساس در آئین چهل سالگی این کتابخانه قرار است از مدیران سابق این کتابخانه همچون محمود شمسبد، مهدی باقری، زهرا گلستان، زهرا احمدی و وحید طوفانی و همچنین کسانی که از منابع این کتابخانه برای پژوهش استفاده کرده‌اند، نیز تجلیل شود.

این جشن به منظور بیان و استخراج تجربه‌ها و داشته‌های گذشتگان، تبادل دانش و تجربه و نقش این کتابخانه در رشد و پویایی اعضای موفق کانون برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر، این مراسم با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین نویسندگان و تصویرگران و… برپا خواهد شد.

کتابخانه مرجع کانون مهم‌ترین کتاب‌خانه تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت، هنر و ادبیات کودک کشور است که دارای آثار برگزیده و ارزشمندی از کتاب‌ها و نشریه‌های ویژه کودک و نوجوان به بیش از ۲۵ زبان زنده دنیا است.

این مرکز تخصصی چند سالی است که در دوشنبه‌های آخر هر ماه با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه هنر و ادبیات کودک و نوجوان نشست‌های تخصصی ترویج خواندن را برگزار می‌کند که تاکنون ۷۴ نشست برپا شده است.

در عین حال این کتابخانه هر ماه منتخبی از آثار فارسی و غیرفارسی خود را با موضوع‌های مختلف در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کتابخانه مرجع کانون در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع شهید ملک‌شامران واقع شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار