200592
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
با توجه به نیازهای کودکان سیل زده؛

ارسال ۱۰۰۰ قطعه وسایل بازی برای سیل‌زدگان توسط آب‌پخشی‌ها

آب‌پخشی‌ها در قالب طرح «بهار مهربانی» هزار قطعه عروسک، اسباب‌بازی، نوشت‌افزار و وسایل ورزشی برای کودکان مناطق سیل‌زده فرستادند.

به گزارش کودک پرس ، از ابتدای وقوع سیل در برخی نقاط کشور، مردم به یاری مناطق سیل زده پرداختند و گروه‌هایی با حضور در این مناطق به امدادرسانی مشغول شدند، گروهی در تأمین غذا برای مردم فعال شدند و برخی نیز کمک‌هایشان را ارسال کردند.

مدیر کتاب‌خانه عمومی آب‌پخش اظهار داشت: در کنار کمک‌های مردم به مناطق سیل‌زده، طرح‌های متنوعی نیز در حال اجرا است که یکی از این طرح‌ها تحت عنوان طرح «بهار مهربانی» نگاهی به نیازهای کودکان سیل زده داشته است.

علی دهقان خاطرنشان کرد: این طرح همزمان در کتاب‌خانه‌های عمومی برگزار شده است که در آب‌پخش شاهد استقبال بسیار خوبی هستیم و مردم مشارکت بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی با اشاره به ارسال هزار قطعه وسیله مورد نیاز و استفاده کودکان بیان کرد: تعداد ۲۰۰ قطعه عروسک، ۶۰۰ قطعه اسباب بازی و وسایل ورزشی، ۱۰۰ قطعه نوشت افزار، یک کارتن پوشاک و پارچه،
۱۰۰ قوطی کنسرو و تن ماهی، یک کارتن وسایل بهداشتی برای این مناطق ارسال شد.

مدیر کتاب‌خانه عمومی آب‌پخش اضافه کرد: همچنین دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم وجه نقد جمع‌آوری شد که با این مبلغ، معادل دو میلیونی و ۷۰۰ هزار تومان (با تخفیف) اسباب بازی خریداری و ارسال شد.

دهقان بیان کرد: در جشن‌های نیمه شعبان در سطح شهر نیز تعدادی اسباب بازی و پوشاک جمع‌آوری شده که به همین زودی، ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اسباب بازی‌های اهدایی شهروندان آب‌پخشی، معادل ۱۵۵ میلیون ریال است اظهار داشت: انشاالله به‌زودی، سری دوم نیز بسته بندی و به خوزستان ارسال خواهد شد.

دهقان گفت: ۵۰ درصد اسباب بازی‌های اهدایی در کتاب‌خانه‌های عمومی استان، متعلق به کتاب‌خانه عمومی آب‌پخش بوده است که بیانگر اعتبار کتاب‌خانه در بین شهروندان آب‌پخشی و اطمینان کامل مردم آب‌پخش به نحوه عملکرد کتاب‌خانه عمومی آب‌پخش و پرسنل آن است.

وی با تقدیر از مردم شهر آب‌پخش که همیشه در عرصه نوع‌دوستی پیش‌رو هستند، ادامه داد: نیمی از کمک‌های جمع‌آوری شده برای کودکان سیل‌زده توسط کتاب‌خانه‌های عمومی استان بوشهر مربوط به کتاب‌خانه آب‌پخش بوده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار