200586
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
اسباب‌بازی

معرفی مدرسان صاحب‌نظر کارگاه‌های «ایده‌آزاد» اسباب‌بازی

دبیرخانه دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی اسامی مدرسان و عنوان کارگاه‌های آموزشی این دوره را اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه‌های آموزشی رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب بازی با حضور صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله طراح، تولیدکننده، توزیع‌کننده، تصویرساز، بسته‌بندی و… برپا می‌شود.

«خلاقیت و ارتقای ایده» و «بوم کسب و کار» عنوان دو کارگاهی است که به ترتیب روزهای نهم و پانزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس این خبر ندا صحت دانش‌آموخته طراحی صنعتی و فعال صنعت اسباب‌بازی، صمد خطیبی، طراح اسباب‌بازی و کارشناس ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه دلفت هلند، رامین عسگری، مشاور کارآفرینی، طراح و فعال در زمینه طراحی کسب و کار و بسته‌بندی، عماد ارغند مشاور طراحی و طراح اسباب‌بازی به همراه سعید خسروی مشاور تولید و طراحی در زمینه نمونه‌سازی و ساخت قالب‌های پلاستیکی و شهرام مقصودی تولیدکننده اسباب‌بازی، طراح، کارآفرین و مخترع از جمله مدرسان این دو کارگاه هستند.

مهنام منفرد طراح اسباب‌بازی و مشاور طراحی، دانش‌آموخته طراحی صنعتی از دانشگاه علم و صنعت و محمدحسین فرجو، دبیر سابق شورای نظارت بر اسباب‌بازی، شادی عظیمی، طراح و متخصص تعلیم و تربیت و فرزانه بابایی، طراح عروسک و اسباب‌بازی نیز در حوزه‌های تخصصی خود آموزش‌های لازم را در این کارگاه‌ها ارائه خواهند کرد.

دو کارگاه آموزشی با حضور ۴۲ ایده‌پرداز منتخب دومین رویداد ملی ایده‌آزاد در روزهای ۹ و ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان برپا می‌شود و ثبت‌نام عموم برای شرکت در این کارگاه‌ها آزاد است.

مراسم پایانی این رویداد نیز با معرفی ۱۰ ایده‌پرداز برتر در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار