200580
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
به مناسبت هفته سلامت؛

استقرار پایگاه سلامت با هدف ارائه خدمات سلامت محور به خانواده‌ها

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه یک تهران گفت: پایگاه سلامت با هدف ارائه خدمات سلامت محور به خانواده‌های محروم و بی بضاعت در محله گلابدره استقرار یافت.

به گزارش کودک پرس ، سودابه سوداگر با اعلام خبر استقرار پایگاه سلامت در محله‌های کم برخوردار شمال تهران اظهار داشت: این پایگاه با هدف خدمت رسانی به زنان و کودکان بدسرپرست، بی بضاعت و محروم در راستای جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی و توسعه فرهنگ سلامت و اطلاع رسانی، با ارائه خدماتی از قبیل چکاپ پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره روانشناسی، تغذیه و مامایی، در مدت ۳ روز از ۲ الی ۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در مقابل سرای محله گلابدره به خدمات رسانی به شهروندان می‌پردازد.

 

وی اجرای ویژه برنامه گفتگو در شهر در راستای مقابله با افسردگی و انزوا و بهبود حال شهروندان با شعار “مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت” را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته دانست و گفت: این برنامه از ۲ الی ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به مدت ۴ روز در بوستان نیاوران برگزار می‌شود.

 

سوداگر افزود: موضوعات مورد گفتگو در این برنامه شامل ازدواج و جوانان، طلاق و اعتیاد و… است که با حضور کارشناسان بهزیستی شمیرانات، شبکه بهداشت شمیرانات و مرکز مشاوره روانشناسی کوشا اجرا می‌شود.

 

وی به اجرای طرح راهوند اشاره کرد و گفت: هم زمان با فرا رسیدن هفته ملی سلامت طرح راهوند نیز در میدان قدس اجرا شده تا شهروندان به هنگام عبور از پیاده رو با دیدن این طرح تشویق به تحرک و نشاط شوند.

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار