200576
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
علی اصغر مومنیان:

هر دانش‌آموز باید همیار سلامت خود و خانواده باشد

مدیر آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه نخستین شاخصه مهم برای یادگیری دروس توسط دانش آموزان سلامتی است، گفت: هر دانش‌آموز باید همیار سلامت خود و خانواده باشد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر آموزش و پرورش اردستان صبح دوشنبه در مراسم زنگ سلامت مدرسه طالقانی اردستان اظهار داشت: هفته سلامتی مدارس از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار یک عمر سلامت با خود مراقبتی برگزار می‌شود که لازم است در این هفته با اجرای برنامه‌های مناسب در راستای آموزش حفظ سلامتی به دانش آموزان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین شاخصه مهم برای یادگیری دروس توسط دانش آموزان سلامتی است، افزود: دانش آموزان باید از کم تحرکی پرهیز کنند تا هم در درس‌هایشان نیز موفق باشند و هم از بروز استرس جلوگیری شود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه هر دانش‌آموز باید همیار سلامت خود و خانواده باشد، ابراز داشت: خانواده‌ها وظیفه دارند تا در راستای نهادینه سازی عادت‌های خوب غذایی در فرزندانشان و بهره‌مندی آنها از تغذیه سالم تلاش کنند و اجازه ندهند فرزندانشان از غذاها و مواد خوراکی غیر بهداشتی استفاده کنند.

نبود امکانات بهداشتی در گذشته موجب مرگ کودکان می‌شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: نبود امکانات بهداشتی در گذشته‌های نه چندان دور موجب می‌شود تا کودکان زیادی در زمان زایمان از بین بروند و عده‌ای هم با نبود بهداشت کافی از دنیا می‌رفتند که امروزه با تشکیل بهداشت و گسترش آن در تمام کشور شاهد رشد و پیشرفت در این زمینه هستیم.

مهیار حاجی مالیان گفت: بهداشت فقط رعایت در نحوه خوردن و آشامیدن نیست بلکه دانش آموزان باید موارد زیادی را باید رعایت کنند تا سر کلاس درس سرحال حاضر شوند که یکی از آنها عدم استفاده زیاد از تلفن‌های همراه است.

وی ابراز داشت: دانش آموزان باید به وعده غذایی صبح توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند هر روز صبح خود را با نشاط آغاز کرده و از روح و روان خود محافظت کنند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار