200540
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به 2 هزار و 900 نفر در منطقه سیل زده لرستان

تیم‌های هلال احمر استان اصفهان از ابتدای استقرار در منطقه‌ سیل زده لرستان، خدماتی شامل ویزیت رایگان‌، مشاوره بهداشت کودک و مادر، مشاوره روانی و خدمات پرستاری را به 2 هزار و 978 نفر ارایه کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، محسن مومنی با بیان اینکه ارایه خدمات بهداشت اولیه و مراقبت مادر و کودک، مراقبت‌های بهداشت روان، کارشناسی تغذیه، مراقبت‌های زنان و خدمات درمانگاهی و دارویی از مهمترین وظایف تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری در مناطق آسیب دیده از حوادث و سوانح است، اظهار کرد: تاکنون سه تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان اصفهان(BHCU) با مشارکت 6 پزشک، 6 پرستار، 3 روانشناس، 3 ماما، 6 تکنسین دارویی و 4 نجاتگر و راننده با حضور در مناطق سیل زده لرستان به هموطنان سیل زده ارایه خدمت کردند.
وی خاطرنشان کرد: این تیم‌ها از ابتدای استقرار در منطقه‌ سیل زده لرستان، خدماتی شامل ویزیت رایگان‌، مشاوره بهداشت کودک و مادر، مشاوره روانی و خدمات پرستاری را به 2 هزار و 978 نفر ارایه کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان انجام هزار و 163 مورد ویزیت پزشکی رایگان، 671 مورد خدمات پرستاری،552 مورد خدمات بهداشت مادر و کودک، 517 مورد خدمات بهداشت روان و توزیع 75 قلم دارو و اقلام بهداشتی را از اهم خدمات ارایه شده به سیل زدگان استان لرستان بیان کرد.

منبع: برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار