200524
۳۱ فروردین ۱۳۹۸

اردوی استعدادیابی والیبالیستهای روستایی خراسان رضوی آغاز شد

رئیس کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی گفت: دومین دوره اردوی استعدادیابی والیبال نخبگان نوجوان و جوان روستاها و عشایر این استان روز جمعه در مشهد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی رحیمی نژاد افزود: در این اردو 30 استعداد برتر والیبال از روستاها و عشایر شهرستانهای چناران، قوچان، باخرز، تربت جام، تایباد، جغتای، مشهد، تربت حیدریه، خلیل آباد، سبزوار و جوین در سالن مهران مشهد گردهم آمدند.

وی اظهار داشت: پس از برگزاری چند جلسه دیگر حدود 18 نوجوان و جوان برتر از این جمع انتخاب شده و به اردوی انتخابی تیم نوجوانان و جوانان استان دعوت می شوند.
وی به برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان کشور در اول تیر ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: اردوی امروز علاوه بر اینکه به والیبالیستهای روستایی و عشایری استان شانس برابر با ورزشکاران شهری و بویژه مشهدی می دهد، انتخاب استعدادهای برتر این رشته ورزشی را در مسیر کلاسیک و علمی هدایت کرده و موجب انتخاب نوجوانان شایسته در تیم والیبال استان می گردد.

رحیمی نژاد افزود: این رشته ورزشی 2 سال قبل به همت کمیته والیبال روستایی و عشایری هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی خراسان رضوی در 70 بخش استان فعال شد و پارسال نخستین المپیاد والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی با حضور 36 تیم در نیشابور برگزار گردید.

وی ادامه داد: امسال نیز مرحله مقدماتی دومین دوره المپیاد والیبال روستایی و عشایری با حضور 18 تیم در سه منطقه برگزار شد و مراحل نهایی این رقابتها نیز با راهیابی 6 تیم پنجم اردیبهشت ماه در نیشابور برگزار می شود.

وی شمار والیبالیستهای نوجوان در تیم های روستایی و عشایری 70 بخش استان خراسان رضوی را دستکم 2 هزار نفر تخمین زد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار