200494
۲۸ فروردین ۱۳۹۸

رفتار ناشایست مادر جوان با کودک خردسال!+ فیلم

رفتار ناشایست یک مادر جوان با دختر خردسال خود در یکی از خیابان‌های چین سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار ناشایست یک مادر جوان چینی با کودک خردسالش در یکی از خیابان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد این زن با پا چند ضربه محکم به کمر دخترش وارد می‌کند و موجب بهم خوردن تعادل او در خیابان می‌شود.

شدت ضربات این مادر به حدی بود که این دختر خردسال را که نامش “نیئو نیئو” اعلام شده است، به سمت جلو پرتاب می‌کند. این در حالی است که با وجود آنکه در لحظه وقوع این حادثه پدر این دختر خردسال نیز در کنار او حضور داشت، اما هیچ واکنشی از خود نشان نداد.

این حادثه در شهر ” هنگژو ” چین رخ داد. گفته می‌شود نیئو به عنوان مدل در چند فروشگاه لباس مشغول بکار بوده است و خستگی او حین کار موجب عصبانیت مادرش شده است. این ویدئو بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی چین به اشتراک گذاشته شده و توجه ۳۷ میلیون بیننده را به خود جلب کرد. این ویدئو همچنین به پربازدیدترین ویدئوی سایت معروف Weibo در جین تبدیل شد. بسیاری از کاربران رفتار مادر این دختر خردسال را مورد انتقاد شدید قرار دادند. برخی کاربران اقدام این زن جوان را کودک‌آزاری قلمداد کردند و او را متهم به سوءاستفاده از فرزندش کردند.

داغ شدن این ویدئو و واکنش شدید کاربران در شبکه‌های اجتماعی چین واکنش این زن جوان را نیز به همراه داشت. این زن ۳۲ ساله ضمن عذرخواهی در اکانت “مادر نیئو نیئو” نوشت: “من قصد آسیب رساندن یا سوءاستفاده از دخترم را نداشتم. من بابت رفتارم که چنین سوءتفاهمی را رقم زد متاسف هستم. من تصریح می‌کنم که عاشق دخترم هستم و از او به بهترین شکل مراقبت خواهم کرد. ممنون که مرا درک می‌کنید.”

 

عذرخواهی این زن در مدت کمتر از چهار ساعت بیشتر از ۵۰۰۰۰ کامنت دریافت کرد. یکی از کاربران در کامنتی که حدود ۱۱۳۲۰۰ لایک دریافت کرد نوشت: “تو دخترت را به خاطر پول درآوردن برای خودت استثمار می‌کنی. تو یک آدم بی ارزش و حقیری.” در کامنت دیگری که ۶۵۳۰۰ لایک داشت کاربر دیگری نوشت: “من نیمه‌های شب این ویدئو را دیدم و واقعاً از دیدن آن بسیار عصبانی شدم. تو لیاقت مادر بودن را نداری.”

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار