200435
۲۸ فروردین ۱۳۹۸

اشتباه مرگبار پدر جوان، جان دختر خردسالش را گرفت+ تصاویر

اشتباه مرگبار پدر جوان اهل چین موجب شد تا کودک خردسال او به طرز دلخراشی جانش را در داخل خودرو از دست بدهد.

به گزارش کودک پرس ، اشتباه مرگبار یک پدر جوان اهل چین مرگ دردناک دختر ۴ ساله اش را رقم زد. این مرد جوان که دختر خردسالش را به مدت ۹ ساعت در صندلی عقب یک خودرو رها کرده بود، پس از بازگشت با جنازه دخترش روبه‌رو شد. ” کیوای کیوای” در اثر خفگی در داخل خودرو جان خود را از دست داد. این حادثه پس از آن اتفاق افتاد که پدر قربانی مجبور شد به یک تماس ضروری از محل کارش پاسخ دهد.

بنا به ادعای این مرد که هویتش “هیو” اعلام شده، او به همراه دخترش ابتدا در حوالی ساعت ۸ صبح راهی مهد کودک وانیوآنگ واقع در منطقه ییانگ در شهر هیشن چین شدند. سپس این مرد پس از رسیدن به پارکینگ ورودی یک تماس از محل کارش دریافت کرد و در حالی که خیال می‌کرد دخترش پیش‌تر از خودرو پیاده شده است، راهی محل کارش شد. او پس از پارک خودرو بدون آنکه از پیاده شدن فرزندش مطمئن شود خودرو را ترک کرد و تمام روز را مشغول کار شد.

هیو به رسانه‌های محلی گفت: “من مشغول پاسخ به تلفن همراه شدم و فراموش کردم که صندلی عقب خودرو را چک کنم. من اصلا متوجه این فاجعه نشدم تا همسرم در ساعت ۵ بعد از ظهر با من تماس و سراغ دخترم را گرفت.”

پس از مراجعه همسرم هیو به مهد کودک به این زن گفته بودند که دخترش امروز به مهد کودک نیامده است. این در حالی بود که ناگهان به اشتباه مرگبار خود پی برد و پس از مراجعه به خودرو جنازه دخترش را در صندلی عقب پیدا کرد. کیوای کیوای بلافاصله به بیمارستان مرکزی ییانگ منتقل شد، اما پزشکان اعلام کردند برای نجات جان دختر خردسال دیر شده است.

هیو افزود: “همیشه مسئولان مهد کودک به ما زنگ می‌زدند و یا پیامک می‌دادند که چرا کودک شما امروز در مهد حاضر نشده است، اما متاسفانه آن‌ها نیز در این روز با ما تماس نگرفته بودند. ” پدر قربانی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان مهد کودک مقصر صد در صد مرگ دختر او هستند، گفت: “به نظر من قصور آن‌ها بیشتر است، آن‌ها باید تماس می‌گرفتند و من فورا متوجه قضیه می‌شدم.”

بررسی تلفن همراه هیو نشان می‌داد او در ساعت ۸:۴۶ دقیقه تماس تلفنی را دریافت کرده و مکالمه او تنها ۱۲ ثانیه به طول انجامیده بود. او همچنین چک کردن پیام‌های سرویس پیام فوری وی چت را علت حواس پرتی خود دانست.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار