200396
۲۷ فروردین ۱۳۹۸

دختر هندباليست قم در راه اعزام به مسابقات قهرمانی آسيا

دختر هندباليست قم از سوی كادر فنی تيم ملی هندبال دختران نوجوان ايران برای حضور در اردوی جديد اين تيم به منظور اعزام به پيكارهای قهرمانی آسيا دعوت شد.

به گزارش کودک پرس ، در شرایطی که فدراسیون هندبال میزبانی دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران را به هیأت هندبال استان مرکزی سپرده و این اردو در اراک برگزار می‌شود، از بین دختران هندبالیست قم نیز یک بازیکن به اردو دعوت شده است.

در واقع این  ششمین اردوی تمرینی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران است که تا سی‌ام فروردین ماه در اراک برگزار می‌شود و تیم ملی خود را برای اعزام به یکی از مهمترین میادین برون‌مرزی سال 1398 یعنی پیکارهای 2019 قهرمانی هندبال دختران نوجوان آسیا آماده خواهد کرد.

هندبال بانوان قم که در سال‌های اخیر به واسطه سرمایه‌گذاری قابل توجه روی نخبه‌ها و استعدادهای رده‌های سنی پایه رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته، بعد از شاگردان زهرا احمدی‌نیا که در تمام رده‌های ملی بازی کردند و در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند، حالا به نسترن گودرزی به عنوان یک استعداد جدید برای رسیدن به مدارج ملی امیدوار است.

اردوی جدید تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران با دعوت کادر فنی این تیم از 21 بازیکن برگزار می‌شود، در حالی که خدیجه قانع از فارس و فاطمه محمدخانی از اصفهان مسوولیت مربیگری تیم ملی را بر عهده دارند و راضیه فرجی‌پور از استان مرکزی سرپرست تیم ملی نوجوانان ایران است.

 

برای تشکیل این اردو هندبالیست‌های نخبه و آینده‌دار دختر از استان‌های همدان، خراسان‌رضوی، فارس، اصفهان، مرکزی، قم، آذربایجان شرقی، البرز، کردستان، بوشهر و تهران دعوت شده‌اند، در حالی که فارس با پنج بازیکن دارای بیشترین ملی‌پوش است و اصفهانی‌ها سه بازیکن در این اردو دارند، ضمن اینکه از قم یک بازیکن یعنی نسترن گودرزی دعوت شده‌ است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار