200384
۲۷ فروردین ۱۳۹۸
به همت کانون فرهنگی هنری نور؛

کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی نوجوان در مسجد جامع سامان برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان گفت: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی نوجوان با دعوت از یکی از اساتید برجسته و با حضور پرشور نوجوانان در مسجد جامع سامان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، «رضا صفاری سامانی» گفت: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی نوجوان با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و انس هر چه بیشتر نوجوانان با کتاب آسمانی برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان افزود: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی یکی از برنامه های است که به صورت مداوم و هفتگی ویژه خواهران و برادران در مسجد جامع شهر سامان برگزار می شود.

صفاری سامانی، ترویج و بسط فرهنگ قرآن و ایجاد زمینه برای جلب جوانان به علوم قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی در مسجد جامع سامان عنوان کرد.

وی جوانان و نوجوانانی که در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی شرکت می کنند با اصول روخوانی و روانخوانی صحیح می شوند.

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان گفت: استفاده از اساتید مجرب در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این کلاس های آموزشی شده است.

صفاری سامانی یادآورشد: برگزاری برنامه های فرهنگی هنری، مذهبی، ورزشی و … از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری نور شهر سامان است که در طول سال برگزار می شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار