200301
۲۶ فروردین ۱۳۹۸

انتشار دو رمان نوجوان از شاهین رهنما در آینده نزدیک

شاهین رهنما، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان از انتشار دو رمان نوجوانش در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رهنما شاعر و نویسنده کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: دو رمان «چو پا چو» و «در سینه‌ام اسبی می‌دود» را برای مخاطبان نوجوان به «انتشارات سوره مهر» سپرده‌ام که قرار بود پیش از عید منتشر شود ولی به سال ۹۸ افتاد و قرار است همین روزها منتشر و روانه بازار کتاب شود.

وی درباره رمان نوجوان «چو پا چو» اظهار کرد: روایت این رمان به دو خانواده روستایی اختصاص دارد که در دو رؤستایهمجوار هم زندگی می‌کنند؛ یکی از این خانواده‌ها خانواده شهید است، و دیگری خانواده جانباز. در ادامه یکی از همرزمانآن شهید و جانباز به آن منطقه وارد می‌شود و اتفاقاتی بین او و دو خانواده شهید و جانباز آن منطقه می‌افتد و داستان بر مبنای این اتفاقات پیش می‌رود.

 

این نویسنده کودک و نوجوان درباره رمان «درسینه‌ام اسبی می‌دود» هم توضیح داد: این رمان هم در فضای روستایی روایت می‌شود. در این داستان ما با خانواده‌ای مواجه هستیم که نسبت به باقی خانواده‌ها متمول هستند و پدر این خانواده که یک شخص نظامی بوده برای مأموریتی به سیستان و بلوچستان می‌رود و در آنجا مفقود می‌شود و در غیاب پدر اتفاقاتی برای پسر و دختر این خانواده می‌افتد که داستان را پیش می‌برد.

 

 

به گفته رهنما هر دوی این رمان‌ها بیش از ۲۰۰ صفحه دارند و قرار است در روزهای آتی چاپ شده و به نمایشگاه تهران برسند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار