200262
۲۵ فروردین ۱۳۹۸
با حضور سرپرست فدراسیون والیبال؛

استاندار آذربایجان غربی از بلند قامتان نوجوان شهرداری ارومیه تجلیل کرد

مراسم تقدیر از تیم نوجوانان شهرداری ارومیه “قهرمان لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور” در دفتر استانداری استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور توسط بلند قامتان نوجوان شهرداری ارومیه، طی مراسم باشکوهی از ارزش‌های والای عوامل و آینده سازان شهر عشاق والیبال با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و سایر مسئولان تجلیل و قدردانی شد.

در ابتدای مراسم‌ مدیرعامل باشگاه از حمایت ها وتوجه ویژه استاندار محترم به ورزش و همچنین حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر کرد و در ادامه گزارشی مختصر در خصوص مسیر طی شده برای قهرمانی تیم نوجوانان و همچنین برنامه های آتی باشگاه در سال جدید ارائه کرد.

 

استاندار اذربایجان غربی نیز ضمن تبریک قهرمانی تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در رقابت‌های کشوری از اقدام ارزشمند باشگاه در خصوص حمایت از تیم نوجوانان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت امیدوارم با حمایت ها و تشویق های صورت گرفته بازیکنان نوجوان شهرداری ارومیه را طی سال های اینده در تیم های ملی والیبال ایران ببینیم.

همچنین افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این مراسم بالاخص استاندار و شهردار ورزشدوست، ابراز امیدواری کرد که این بازیکنان در آینده ای نزدیک در معیت تیمهای ملی والیبال ایران بوده و باعث غرور و افتخار شهر عشاق والیبال شوند.

 

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و پاداش قهرمانی از تک تک مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار