200257
۲۵ فروردین ۱۳۹۸
قابل توجه طلاب و مبلّغان؛

“اولین دوره تعامل با نوجوان” برگزار می‌شود

اولین دوره تعامل با نوجوان از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در چهار جلسه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، اولین دوره «تعامل با نوجوان»، آشنایی با خصوصیات روان‌شناختی نوجوانان، شیوه‌های ارتباط گرفتن با نوجوانان، ارتباط با نوجوان نافرمان، ویژه عموم خانم‌ها و آقایان (به‌ویژه والدین، حوزویان، مبلّغان، فرهنگیان و مربیان) از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، استاد حجت الاسلام عبدالوحید داودی، (دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی و مشاور کودک و نوجوان) به ارائه مباحث در این دوره پرداخته و این دوره در چهار جلسه و در روزهای «دوشنبه، دوم اردیبهشت»، «شنبه، هفتم اردیبهشت»، «دوشنبه، نهم اردیبهشت» و «پنج شنبه، دوازدهم اردیبهشت»، از ساعت 16 الی 17:30 برگزار خواهد شد.

این دوره با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت برگزار شده و هزینه دوره چهار جلسه‌ای، 40 هزار تومان (با بیش از 70 درصد تخفیف نسبت به مراکز مشابه) می باشد.

علاقمندان برای شرکت در این دوره با معرفی و ثبت‌نام قطعی هر نفر از سوی آنان، از حق تخفیف ده درصدی برخوردار بوده و خط ارتباطی برای تماس تلفنی یا پیام‌رسان مجازی، شماره موبایل 09195411477 و آیدی @msh2976 در فضای مجازی می باشد.

علاقمندان می توانند کانال گروه روان‌شناسی و مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را در پیام رسان های سروش: sapp.ir/mmp_psy و ایتا: eitaa.com/mmp_psy دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار