200235
۲۵ فروردین ۱۳۹۸
مدیرکل آموزش و پرورش تهران خبر داد؛

اعزام ۳۰۰ مشاور آموزشی به لرستان/ پوشش ۱۰۰ دانش‌‌آموز استثنایی لرستانی

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از اعزام ۳۰۰ مشاور آموزشی به لرستان خبر داد و گفت: ۱۰۰ دانش‌آموز استثنایی لرستانی توسط آموزش و پرورش تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

به گزارش کودک پرس ، هیأت اعزامی آموزش و پرورش شهر تهران به سرپرستی عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با مدیرکل و شورای معاونین استان لرستان در سالن جلسات خانه معلم خرم آباد دیدار کردند.

فولادوند در جلسه مدارس تخریبی در مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: چهارکارگروه جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی، خدمات بهداشتی، مشاوره‌ای و شاداب سازی و کارگروه آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش شهر تهران برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده لرستان فعال شده است.

وی ادامه داد: مأموریت اصلی این اداره کل به عنوان معین استان لرستان، تلاش برای به جریان انداختن روند آموزش و تحصیل دانش‌آموزان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: کمک‌های آموزش و پرورش تهران به لرستان با اولویت همکاران فرهنگی به استان ارسال می‌شود؛ در مقطع ابتدایی و متوسطه کمک‌های لازم ارائه می‌شود اما در پایه 12 به صورت ویژه حمایت خواهد شد و در این راستا کارگروهی برای آماده‌سازی کنکور دانش آموزان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این جلسه در جهت هدفمند کردن کمک‌ها تشکیل شده است، گفت: همچنین 300 مشاور آموزشی از آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های تهران و آموزش و پرورش استان البرز برای حضور در مناطق سیل‌زده لرستان اعلام آمادگی کرده‌اند که در گروه‌های 50 نفره به لرستان اعزام خواهند شد.

فولادوند همچنین از انتقال مصدومان فرهنگی این حادثه به بیمارستان شهید باهنر به صورت رایگان و با پوشش حداکثری دانش‌آموزان استثنایی شهرستان‌های سیل چ‌زده و تأمین داروی مورد نیاز خبر داد و گفت: 100 دانش‌آموز استثنایی توسط آموزش و پرورش تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

 

وی بیان کرد: همچنین در حوزه پرورشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران جُنگ‌های شادی، بازی‌های کودکانه و توزیع اسباب‌بازی در این مناطق اجرا می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار