200226
۲۵ فروردین ۱۳۹۸
در فلوریدا؛

پیدا شدن گور مخفی هولناک در مرکز نگهداری نوجوانان آمریکا

بنا به گزارشات منتشر شده کارگرانی که مشغول کار در حوالی دارالتادیبی در فلوریدار آمریکا بودند با گورهای مخفی در این مرکز روبرو شدند.

به گزارش کودک پرس ، مقام‌های محلی گفته‌اند کارگرانی که برای تمیز کردن یک محوطه در نزدیکی دارالتادیب “آرتور دوزیر” استخدام شده بودند متوجه شدند زمین‌های اطراف این مرکز ناهموار است.

 

این دارالتادیب که ۱۱۱ سال قدمت دارد به خاطر موارد آزار و اذیت و حتی قتل شهرت دارد. این مرکز یکی از بزرگ‌ترین مراکز نگهداری از بزهکاران نوجوان بود و در سال ۲۰۱۱ تعطیل شد.

در صورتی که کشف ۲۷ گور تائید شود، شمار افرادی که در این محوطه دفن شده‌اند به ۸۲ نفر خواهد رسید. البته شماری از محققان بر این باورند که تعداد افرادی که در این دارالتادیب درگذشته‌اند از ۱۰۰ نفر فراتر می‌رود.

 

کارگرانی که در حال تمیز کردن محوطه بودند با استفاده از سیستم‌های پیشرفته راداری متوجه محلی شدند که به نظر جای دفن بوده است.

در گزارش شرکت پیمانکار گفته شده که نحوه دفن این افراد نشان می‌دهد خاکسپاری آنها ممکن است به صورت غیررسمی و به طور پنهانی صورت گرفته باشد.

فرماندار فلوریدا خواهان تحقیق در این باره شده است.

شماری از افرادی که در این دارالتادیب حضور داشتند نزدیک به ۲۰ سال پیش ادعاهای مربوط به آزار و اذیت در این مرکز را مطرح کردند.

 

بنابر گزارش بی‌بی‌سی، یکی از این افراد گفته است که اگر تمامی محوطه مورد کاوش قرار بگیرد، اجساد بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر پیدا خواهد شد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار