200185
۲۵ فروردین ۱۳۹۸
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر؛

مدارس ابتدایی مهجز به اتاق بازی می‌شوند

محمود قاسمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش یاوران آموزش شهرستان دیر از راه‌اندازی اتاق بازی کودک در مدارس ابتدایی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمود قاسمی در همایش یاوران آموزش شهرستان دیر افزود: پایه علمی و پیشرفت دانش آموز در دوره ابتدایی شکل می گیرد که آموزش و پرورش برای این کار برنامه محور حرکت می کند.
وی اضافه کرد: داشتن اراده‌ای عمیق، مسئولیت پذیری و سخت کوشی دانش آموز است که او را به اقدام و عمل سوق می دهد.
وی اتاق بازی کودک در دوره ابتدایی را مهم دانست و گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی نیاز به توجه بیشتری دارند تا با فراگیری آموزش به سبک های نوین دوره کودکی خود را تجربه کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر در رابطه با ابزار لازم برای دست یابی به جایگاه رفیع علمی اظهارداشت: معلم به عنوان نزدیک ترین همراه آشنایی بهتری با روحیه دانش آموزان دارد به همین دلیل نقش معلمان در حل مشکلات اخلاقی دانش آموزان و رهنمود آنها به اخلاق نیکو، روشن است.
فرماندار دیرگفت: حرکت آموزشی دانش آموزان باید به سمت کارآفرینی و مهارت آموزی باشد.
کریم علی حسنی دوره ابتدایی در آموزش و پرورش را پایه علمی دانست و افزود: باید در دوره ابتدایی توجه ویژه ای به دانش آموزان صورت گیرد زیرا این دوره بهترین زمان در آموزش و پرورش است.

وی گفت: تشویق دانش آموزان به کسب مهارت و نگاه امیدواری به آینده با تلاش در راه کسب علم و دانش برای یک دانش آموز بسیار مهم است.
رئیس آموزش و پرورش دیر گفت: برگزاری همایش یاوران آموزش برای تقدیر از128 نفر از دبیران فعال و خلاق و 115 نفر دانش آموزان برتر آموزشی بوده است.
احمدعبدالله زاده افزود: موفقیت آموزشی دانش آموزان مرهون نیروی انسانی با تجربه و با دانش است.

وی گفت: دانش آموزان نخبه و برتر علمی به عنوان دانشمندان کوچک در آینده با پذیرش مسئولیت های اجتماعی در پیشرفت کشور نقش آفرین خواهند بود.
وی اضافه کرد: خانواده ها باید در پیشرفت دانش آموزان خود با آموزش و پرورش ارتباط نزدیکی داشته باشند.

 

شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار