200139
۲۴ فروردین ۱۳۹۸

زنده ماندن کودک ۶ ساله پس از سقوط از طبقه ۲۹ برج!+ فیلم

دختر ۶ ساله‌ای که از طبقه ۲۹ یک برج به پایین سقوط کرده بود به طور معجزه‌آسایی زنده ماند.

به گزارش کودک پرس ، دختر ۶ ساله‌ای که از طبقه ۲۹ یک برج مرتفع در چین به پایین سقوط کرده بود به طور معجزه‌آسایی زنده ماند. در این حادثه وحشتناک که در منطقه چونگ کینگ چین رخ داد این دختر پس از سقوط از طبقه ۲۹ بر روی یک فوم در پایین آپارتمان فرود آمد و از مرگ گریخت.

ویدئویی که احتمال می‌رود توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده است لحظه سقوط وحشتناک این دختر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دختر مستقیماً به پایین حرکت کرده و با عبور از تمام بالکن‌های طبقات در آخرین لحظه روی فومی که بر روی یک سقف کوتاه کشیده شده بود سقوط کرد. در حالی که هیچ کس تصور نمی‌کرد که این دختر پس از سقوط از چنین ارتفاعی زنده مانده باشد او ناگهان از زیر فوم بیرون آمد و شروع به راه رفتن کرد.

گفته می‌شود در لحظه وقوع این حادثه والدین کودک در منزل حضور نداشتند. ظاهراً کودک که تنها در خانه رها شده بود پس از برخاستن از خواب به دنبال والدین خود می‌گردد و سپس با رفتن به نزدیک پنجره به پایین سقوط می‌کند. این دختر بلافاصله پس از این حادثه در حالی که تنها دچار جراحت سطحی و شکستگی دست شده بود به بیمارستانی در چونگ کینگ منتقل شد. این حادثه در تاریخ ۲ آوریل رخ داد.

 

این ویدئو که پس از انتشار در شبکه های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شد با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران که مادری جوان بود در کامنتی نوشت : “واقعاً برایم شگفت‌انگیز و باورنکردنی بود. پسرم یکبار از ناحیه آرنج دچار خراشیدگی شده بود. او دائما گریه می کرد، انگار در حال مرگ است. اما این دختر از طبقه ۲۹ سقوط کرد و تنها دچار شکستگی دست شد. ”

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار