200100
۲۴ فروردین ۱۳۹۸
با توجه به حادثه سیل؛

پیام همدری و محبت کودکان فلسطینی و لبنانی برای کودکان سیل‌زده‌های کشور+ فیلم

حادثه دردناک سیل که در ابتدای امسال بسیاری از خانواده‌های مناطق سیل‌زده را آواره کرد، باعث شد تا سیلی از محبت‌های دوستداران از سراسر دنیا به کشورمان گشوده شود، که در این میان کودکان فلسطینی و لبنانی نیز با ابراز محبت و همدردی با کودکان کشورمان در این موضوع سهیم بودند.

به گزارش کودک پرس ، سیل زندگی بسیاری از هموطنان عزیز در نقاط مختلف کشور را تقریباً به طور کامل نابود کرده یا خسارت‌های بسیار سنگینی را به منازل مسکونی وارد ساخته است.

با وجود وارد شدن صدمات و خسارات‌ زیاد به محل زندگی مردم در شهرها و روستاهای مختلف استان لرستان، ایلام، گلستان و دیگر نقاط درگیر سیل در کشور، مردم و مسئولان در کنار یگدیگر به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا هرچه زودتر شرایط زندگی سیل‌زدگان را به حالت عادی برگردانند و تا حدودی خسارت‌های وارد شده را جبران کنند.

 

کشورهای همسایه ایران نیز به حمایت از مردم سیل زده کشورمان پرداختند و به صورت مادی و معنوی به مردم آسیب‌دیده کمک کردند. در اقدامی زیبا کودکان لبنانی و فلسطینی که خود بارها مورد ظلم ستمگران رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و طعم تلخ خراب شدن محل زندگی خود را چشیده‌اند با ارسال پیام‌هایی محبت‌آمیز به همدلی با یاس، کودک خردسال ایرانی که اسباب‌بازی‌های خود را در سیل از دست داده است پرداختند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار