200085
۲۴ فروردین ۱۳۹۸

راه‌اندازی پویش اهدای کتاب به مناطق سیل‌زده کشور

موسسه خانه کتاب با همکاری رادیو فرهنگ و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پویش اهدای کتاب به مناطق سیل‌زده را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، به‌دنبال وقوع سیل در تعدادی از استان‌های کشور، این موسسه با همکاری رادیو فرهنگ و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده را راه اندازی می‌کند.

ناشران، اهل قلم و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را از طریق این موسسه به مناطق سیل زده کشور اهدا کنند. این کتاب‌ها پس از تفکیک و دسته‌بندی به استان‌های سیل زده ارسال خواهند شد.
شایان ذکر است که تعدادی از نویسندگان کودک و نوجوان با حضور در این مناطق، در اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون اهدای کتاب، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و شعرخوانی شرکت می‌کنند.

علاقه‌مندان به گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد شور و نشاط در این مناطق می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به نشانی تهران، میدان هفتم تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، نبش کوچه کیهان، ساختمان فجر، واحد توزیع و امور مشترکین موسسه خانه کتاب ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۱۸۶۵۳ تماس بگیرند.

همچنین، در ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علاقمندان می‌توانند کتاب‌های خود را به این مناطق اهدا کنند که جزییات بیشتر آن در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
منبع: میزان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار