200044
۲۴ فروردین ۱۳۹۸

درگیری فیزیکی دانش‌آموزان در سرویس بهداشتی دبیرستان!+ فیلم

درگیری شدید دو نوجوان آمریکایی در سرویس بهداشتی یکی از دبیرستان‌های این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که دو دانش آموز دبیرستانی یکی از دبیرستان‌های آمریکا را در حال کتک کاری یکدیگر در داخل سرویس بهداشتی نشان می‌دهد تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی شده است. این ویدئو که انتقاد‌هایی به والدین و دانش آموزان آمریکایی به همراه داشته است این دو نوجوان را در حالی که در داخل سرویس بهداشتی به جان یکدیگر افتاده اند و به شدت در حال ضرب و شتم یکدیگر هستند نشان می‌دهد.

در این ویدئوی کوتاه ۱۰ ثانیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد یک دانش آموز ۱۴ ساله در حالی که پیراهن آبی بر تن دارد در حال درگیریی فیزیکی شدید با یک دانش آموز ۱۴ ساله دیگر که پیراهن مشکی بر تن دارد دیده می‌شود. در حالی که هنوز هویت این دو دانش آموز مشخص نشده است، اما گفته می‌شود هر دو دانش آموز اهل دبیرستانی در منطقه ” گرانگر” ایالت ایندیانا آمریکا بوده اند. همچنین هنوز مشخص نیست که علت درگیری شدید این دو نوجوان چه بوده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا معلم این دو دانش آموز پس از شنیدن صدا‌های بلندی که از سرویس بهداشتی مدرسه شنیده می‌شد بلافاصله از پلیس خواست تا در دبیرستان حاضر شود.

پس از این حادثه “شریل هارپر”، مدیر این دبیرستان با ارسال نامه‌هایی به والدین این دو دانش آموز از آن‌ها خواست تا برای بررسی و روشن شدن علت این درگیری در دبیرستان حاضر شوند. پس از وقوع درگیری و انتشار ویدئو در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شد که یکی از طرفین درگیری مبتلا به اوتیسم بوده است. این در حالی است که شریل هارپر این شایعه را رد کرد.

هارپر با انتشار یک بیانیه نوشت: ” چند نفر از معلمان با شنیدن صدا‌هایی از سرویس بهداشتی مدرسه متوجه درگیری دو نوجوان شدند. آن‌ها بلافاصله وارد عمل شدند و مانع ادامه درگیری این دو نوجوان شدند. بلافاصله از پلیس خواستیم تا در مدرسه حاضر شود. تحقیقات ما نیز بلافاصله آغاز شد و از والدین آن‌ها خواسته ایم تا در مدرسه حضور پیدا کنند. هیچ یک از طرفین این درگیری مبتلا به بیماری اوتیسم نیستند و این شایعه‌ای بیش نیست. ”

گفتنی است؛ درگیری فیزیکی دو نوجوان آمریکایی در یکی از دبیرستان‌های این کشور در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز درگیری با سلاح سرد تعدادی از دانش آموزان انگلیسی در یکی از خیابان‌های این کشور خبرساز شده بود. در این درگیری یکی از دانش آموزان با ساتور به همکلاسی هایش حمله ور شده بود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار