199824
۲۱ فروردین ۱۳۹۸
معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد:

حضور تیم مشاور و مبلغین کودک و نوجوان در مناطق سیل‌زده لرستان

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از حضور تیم ۱۰ نفره از مشاورین مجرّب در خصوص آسیب‌های اجتماعی و مبلغین کودک و نوجوان در مناطق سیل‌زده استان لرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام مهدی محمدی فر با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان لرستان و وارد آمدن خسارات مالی و به تبع افسردگی های روحی و نیاز خانواده ها به مشاوره، گفت: تیم 10 نفره از مشاورین مجرب حوزه علمیه قم در خصوص آسیب های اجتماعی و مبلغین کودک و نوجوان به لرستان اعزام می گردد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط تیم مشاوره متخصص اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و استان، در قالب مشاوره های روان درمانی، مباحث خانواده و… می باشد،گفت: اساتید مشاوره از اوائل هفته آینده در میان مردم سیل زده بمدت یک هفته برنامه خود را آغاز و عزیزان نیازمند به مشاوره را از نزدیک مورد روان درمانی قرار خواهند داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه خسارات ناشی از سیل اخیر که کودکان و نوجوانان را نیز مورد تألمات روحی و روانی قرار داده،گفت: 2 تیم متخصص از اساتید برجسته حوزه علمیه کرمانشاه که در زمینه کودک و نوجوان دوره های لازم را گذرانده و فعالیت دارند به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: مبلغین مجرب در زمینه کودک و نوجوان در دو بازه زمانی به تعداد 10 نفر در استان لرستان مشغول به فعالیت خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از حضور تیم 10 نفره از مشاورین مجرب در خصوص آسیب های اجتماعی و مبلغین کودک و نوجوان در مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر با بیان اینکه از ظرفیت مدارس علمیه با توجه به تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه در مناطق سیل زده لرستان استفاده شده، گفت: گروه جهادی لبیک یا مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین، در کنار سایر امداد رسانان مشغول به خدمت رسانی و انجام فعالیتهای عمرانی می باشند.

وی در پایان بر خدمت رسانی مستمر به سیل زدگان و نیازمندان را سیره علمای سلف دانست و از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: حوزه علمیه کرمانشاه جهت آرامش روانی و دادن امید به ادامه زندگی در بین سیل زدگان، تا برقراری وضعیت عادی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار