199596
۱۸ فروردین ۱۳۹۸

تیزر یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران به انسی راه یافت

تیزر یازدهمین دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران به بخش تبلیغات جشنواره انیمیشن انسی فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش کودک پرس ، این اثر هم‌زمان با یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران – که روزهای 12 تا 16 اسفند 1397 برگزار شد – از سوی 11 فیلم‌ساز انیمیشن همچون فاطمه گودرزی، هاجر مهرانی، مهدی شیری، امیر سحرخیز، امین حق‌شناس، الیکا مهران‌پور، مریم کشکولی‌نیا، بابک نکویی، مهدی علی‌بیگی، ساره شفیعی‌پور و معین صمدی که از برندگان دوره‌های قبلی جشنواره پویانمایی بوده‌اند، ساخته شده است.

بر اساس این خبر، هر کدام از این فیلم‌سازان اثری چند ثانیه‌ای با موضوع ماهی ساخته‌ بودند که از ترکیب و در کنار هم قرار گرفتن این انیمیشن‌ها، تیزر جشنواره دوره یازدهم تولید شده بود.

قرار است تیزر یازدهمین دوسالانه پویانمایی در بخش تبلیغات جشنواره انسی با 35 فیلم دیگر از 16 کشور جهان رقابت کند.

بر همین اساس، فیلم کوتاه «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در بخش چشم‌انداز جشنواره‌ انسی با همتایان خود رقابت خواهد کرد.

در عین حال، انیمیشن «گرسنگی» اثر زهرا رستم‌پور از ایران نیز در بخش دانشجویی این جشنواره با انیمیشن‌های دیگر به رقابت می‌پردازد.

گفتنی است جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه که از سال ۱۹۶۰ به صورت سالانه برگزار شده است، امسال نیز از 20 تا 25 خرداد 1398 برپا می‌شود.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار