199560
۱۸ فروردین ۱۳۹۸

تفریح خطرناک کودک خردسال اندونزیایی با مار پیتون!+ فیلم

بازی کودک خردسال اندونزیایی با یک مار پیتون غول پیکر در اتاق خانه‌شان سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است بازی یک کودک خردسال اندونزیایی را با یک مار پیتون غول پیکر در یکی از مناطق روستایی اندونزی این کشور به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط تلفن همراه تهیه شده است این کودک را در حالی که با یک مار پیتون چند برابر بزرگتر از خود در حال بازی است نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئوی وحشتناک در حالی که مار در وسط اتاق حلقه زده، این کودک در میان حلقه مار دیده می‌شود. در ادامه در حالی که مار تلاش می‌کند اتاق را ترک کند این کودک با گرفتن سر مار سعی می‌کند مانع شود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که مار غول پیکر که گفته می‌شود ۷ متر طول دارد در حالی که وارد اتاق دیگری شده است این کودک روی تنه مار که هنوز در اتاق اول به حالت حلقه قرار دارد می‌نشیند و به بازی ادامه می‌دهد. در این ویدئو صدای یک مرد که حین گرفتن فیلم در حال صحبت با کودک است و او را تشویق به بازی با مار می‌کند، شنیده می‌شود. خوشبختانه این مار با وجود مزاحمتی که این کودک برایش فراهم کرده بود به راه خود ادامه می‌دهد و از این کودک دور شده و وارد اتاق دیگر می‌شود. ظاهرا این کودک آگاه نبوده که والدین ناآگاه او زندگی‌اش را در معرض چه خطر بزرگی قرار داده بوند.

انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که آگوست سال گذشته نیز انتشار ویدئویی مشابه خبرساز شده بود. در آن ویدئو یک کودک خردسال اندونزیایی در حالی که با یک مار پیتون حدود ۱۰ برابر بزرگتر از خودش در حیاط خانه در حال بازی بود، دیده می‌شد. اقدام خطرناک والدین ناآگاه اندونزیایی در به خطر انداختن جان کودکان خردسال خود حین بازی با مار‌های پیتون در حالی صورت می‌گیرد که ماه ژوئن سال گذشته زنی اندونزیایی توسط یک مار پیتون ۲۷ فوتی (۸ متری) بلعیده شد.

 

این زن که مشغول باغبانی بود با حمله غافلگیرانه این مار مواجه شد و جانش را از دست داد. پسران “وا تیبا” در حالی این مار پیتون غول پیکر را پیدا کردند که در کنار یک بیشه افتاده بود و قادر به حرکت نبود. آن‌ها پس از آنکه دمپایی مادر خود را در آن حوالی پیدا کردند، مطمئن شدند که مادر آن‌ها توسط مار پیتون بلعیده شده است. پس از کشتن و شکافتن شکم مار توسط افراد محلی جنازه این زن از شکم مار خارج شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار