199512
۱۸ فروردین ۱۳۹۸

همکاری ۳۰۰ همیار پلیس اصفهانی در طرح نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از همکاری ۳۰۰ نفر از همیاران پلیس، پلیس یاران نوجوان و جوان در طرح نوروزی به منظور تذکر به رانندگان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ “رضا رضایی رئیس پلیس راهور استان اصفهان، گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال ۳۰۰ نفر از همیاران پلیس، پلیس یاران نوجوان و جوان با پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان همکاری کردند.

وی افزود: این عزیزان ضمن ارائه بروشور‌های هشداری، تذکرات لازم را در خصوص رعایت قوانین و مقررات به رانندگان ارائه کرند.
سرهنگ رضائی با اشاره به تاثیرات بسیار زیاد طرح مذکور در طی سال‌های گذشته به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از همیاران پلیس اشاره کرد و عنوان داشت: در همین راستا طرح فرهنگی و آموزشی برگزاری پارک ترافیک سیار برای آموزش کودکان وآشنایی آنان با قوانین و مقررات رانندگی در مکان‌های تاریخی و گردشگری با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اجرا شد که این طرح نیز با استقبال گسترده‌ای از سوی خانواده‌ها همراه شد.
سرهنگ رضایی، ایمن سازی گذرگاه‌های عابران پیاده، افزایش گشت‌های کنترل ترافیک و تشدید برخورد با متخلفان، برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز به ویژه سبقت و سرعت غیر مجاز، عدم استفاده ازکمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، برخورد با تخلف پارک خودرو در طول معابر منتهی به هسته مرکزی شهر را از مهمترین اقدامات پلیس راهور استان اصفهان در ایام نوروز ۹۸ ذکر کرد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به کمبود پارکینگ در نزدیکی مکان‌های گردشگری اصفهان خاطر نشان کرد: امسال طرح خوبی برای پارک خودرو‌ها در کوچه‌ها و محله‌های کم تردد با همکاری شهرداری اصفهان اجرا شد که این اقدام کمک زیادی در کاهش بار ترافیک و رضایتمندی بیشتر مسافران نوروزی داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار